18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

jebać_w_dupę_pis

2022-07-11, 08:24
Wszystkie te j***ne k***y z tirów powinni zamknąć w jednej naczepie i zagazować.

z0...........ee

2022-07-11, 09:11
Zajebista logika tego z pierwszego tira, jakis debil, pojeb zablokowal inny pojazd... Zrobię to samo albo kij będę jeszcze grubszy wyhamuje do zera :D

Receiver75

2022-07-11, 09:58
baronturbina napisał/a:

OK ludzie. Zanim zaczniecie się obrażać. Nie jestem kierowca TIR’a ale 4,5tys km przejadę miesięcznie (średnio). I kto tyle nie jeździ (poza zawodowymi) to ch*ja widział na drodze. W brew pozorom autostrady i drogi ekspresowe to największe zagrożenie. I teraz tak. Jeżdżę Skodą Rapid 1.0tsi. I jak bym miał bawarę z seri M… jazda przepisowa rozni się od zapie**alania tym że na autostradach możemy 45 min zaoszczędzić. (Rapid 200 poleci z przekładaniem licznika) Ale w innej opcji max 5min.
To kto tu mądry na sadolu? A mało takich…. Zapie**alanie nic nie daje. W mieście to już totalnie.
A i nauczyłem się jednego.. jak tirowiec z kolega się wyprzedzają z różnica 1km/h to i tak dla osobówki na końcu ch*ja znaczy.



Jak dla osobówki ch*ja znaczy to dla tego zjeba sp***olonego 1km/h więcej jeszcze bardziej ch*ja znaczy. 10 sekund szybciej będzie na stacji i konia zwali j***ny grubas.

M_A

2022-07-11, 12:20
baronturbina napisał/a:

OK ludzie. Zanim zaczniecie się obrażać. Nie jestem kierowca TIR’a ale 4,5tys km przejadę miesięcznie (średnio). I kto tyle nie jeździ (poza zawodowymi) to ch*ja widział na drodze. W brew pozorom autostrady i drogi ekspresowe to największe zagrożenie. I teraz tak. Jeżdżę Skodą Rapid 1.0tsi. I jak bym miał bawarę z seri M… jazda przepisowa rozni się od zapie**alania tym że na autostradach możemy 45 min zaoszczędzić. (Rapid 200 poleci z przekładaniem licznika) Ale w innej opcji max 5min.