18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Spitfire...

krzyks • 2017-06-14, 15:53
...na start :ciasteczkowy:



spoiler

Ti...........ch

2017-06-15, 00:23
Prowler27, nie tak ciężko...

Napiszę tylko Boulton Paul Defiant i Blackburn Roc.

Klusekcs

2017-06-15, 00:47
Cytat:

Pilot ranny, ale podobno też jakaś kobieta oberwała śmigłem


Czyli jest nadzieja?

cedotedoer

2017-06-15, 01:01
Daj maszyne francuzom a się sami zaorają.
Szkoda kobiety, a sk***iela tępego do łagru za krzywde.

SaidRex

2017-06-15, 05:05
Dobrze tak k***ie! :piwo:

tranzystor

2017-06-15, 09:09
TT4 napisał/a:

Kurde, szkoda maszyny.




Jak prześledzisz oficjalnie udokumentowaną historię tego egzemplarza po znakach rejestracyjnych:

Cytat:

Airframe Info

Manufacturer: Supermarine
Model: 389 Spitfire PR.XIX Search all Supermarine 389 Spitfire PR.XIX
Year built: 1944
Construction Number (C/N): 6S/585110
Aircraft Type: Fixed wing single engine
Number of Seats: 1
Number of Engines: 1
Engine Type: Reciprocating
Engine Manufacturer and Model: Rolls-Royce Griffon
Also Registered As:
N219AM Deregistered Cancel: 2005-02-25
PS890 De-registered
G-CDGK De-registered Delivery: 2005-02-28 Cancel: 2005-04-20
Aircraft

Registration Number: F-AZJS
Alternative Code/Name: PS890/UM-E
Current Status: Registered
Owner

Address: ,
France




To dowiesz się, że miał znikomą wartość historyczną.

Loaloa

2017-06-15, 11:11
Jebnął jak polak w brzozę.

Ti...........ch

2017-06-15, 12:40
tranzystor, dlaczego znikomą? Z tego co wkleiłeś nic konkretnego nie wynika. Spitfire PR XIX czyli nieuzbrojony, wyposażony w lotnicze aparaty fotograficzne. Twierdzisz tak tylko dlatego, że nie była to wersja stricte mysliwska? Czy może masz o nim jakieś inne informacje? I owszem, szkoda maszyny, bo jednak jest to samolot wyprodukowany 73 lata temu i raczej już takich nie dostaniesz, no chyba że trafisz na jakiś zapalony zakład, który ci wyprodukuje taki samolot podobnie jak to robili z Fw 190 A-5 i D-9.

dinorzerzarl

2017-06-15, 16:23
Błąd pilota polegający na braku wychylenia steru wysokości do góry podczas startu. Potężny ciąg silnika wraz z oporem podwozia (tocznym) powoduje samoistne pochylenie samolotu na nos. Pilot przed samym uruchomieniem silnika, powinien zadbać o odpowiednie wychylenie steru wysokości

Prowler27

2017-06-15, 17:54
Cytat:

Napiszę tylko Boulton Paul Defiant i Blackburn Roc


Pierwszy samolot znam i mi się podoba hurricane na sterydach ale faktycznie drugi przypadek to niezły koszmarek może dlatego że jest dość podobny do francuskich samolotów które nie grzeszą urodą

Silikonowy

2017-06-15, 20:39
Loaloa napisał/a:

Jebnął jak polak w brzozę.



Ktoś coś pisał czy to tylko gnój paruje z Loaloi pyska? :amused:

__...........__

2017-06-16, 09:16
Bo Spitrfire'ami to tylko Polacy naprawdę potrafią latać :krejzi: