18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Spitfire...

krzyks • 2017-06-14, 15:53
...na start :ciasteczkowy:



spoiler

TT4

2017-06-14, 16:14
Kurde, szkoda maszyny.

ElManiure

2017-06-14, 17:40
Taka śliczna maszyna :/ Ale łopatkę to wystrzeliło pierwsza klasa, jak bumerang k***a! :D

Adolf

2017-06-14, 18:05
Jeśli pilot przeżył, to trzeba go było dobić. Rozj***ć taaaaką maszynę... :-/

Moby_Dick

2017-06-14, 19:45
To już wiem czemu Francuzi nie walczyli podczas II Wojny Światowej w powietrzu.

krzyks

2017-06-14, 19:49
Dick napisał/a:

To już wiem czemu Francuzi nie walczyli podczas II Wojny Światowej w powietrzu.



...na ziemi,wodzie i pod wodą... :kawa:

Moby_Dick

2017-06-14, 19:49
krzyks napisał/a:



...na ziemi i pod wodą... :kawa:


Właśnie miałem to dopisać :amused:

Svenlee

2017-06-14, 20:14
Szkoda machiny, ale mieli kasę na rekonstrukcję/odbudowę to naprawią. Winna była za miękka gleba.

Ba...........yk

2017-06-14, 21:12
I na koniec przemalowali samolocik na biało. France to jakoś ciągną do tego koloru, jak ćmy do światła.

Ti...........ch

2017-06-14, 21:43
Svenlee napisał/a:

Szkoda machiny, ale mieli kasę na rekonstrukcję/odbudowę to naprawią. Winna była za miękka gleba.



Właśnie do takiej gleby Spitfire był przystosowany. Szkoda pięknej maszyny z silnikiem Rolls-Royce Griffon. W sumie to Spity, a zwłaszcza wersje z kroplową owiewką i silnikami griffon (miały dłuższe nosy niż wersje z silnikami merlin więc wyglądały jeszcze smuklej) to najładniesze myśliwce okresu Drugiej Wojny Światowej.

TheAndyboy888

2017-06-14, 22:04
Tilg_die_Schmach napisał/a:



Właśnie do takiej gleby Spitfire był przystosowany. Szkoda pięknej maszyny z silnikiem Rolls-Royce Griffon. W sumie to Spity, a zwłaszcza wersje z kroplową owiewką i silnikami griffon (miały dłuższe nosy niż wersje z silnikami merlin więc wyglądały jeszcze smuklej) to najładniesze myśliwce okresu Drugiej Wojny Światowej.



O gustach się nie dyskutuje, ale na miano najładniejszego myśliwca II WŚ to Spitfire raczej nie zasługuje. Było wiele różnych ładniejszych maszyn jak późniejsze wersje P-51 Mustang, czy masywne P-47 Thunderbolt. Zajebistą sylwetką szczycił się też niemiecki Focke Wulf w wersji Ta-152.

spinaczel

2017-06-14, 22:47
nawet nie wystartował i już rozpie**olil

Ti...........ch

2017-06-14, 22:53
TheAndyboy888 napisał/a:



O gustach się nie dyskutuje, ale na miano najładniejszego myśliwca II WŚ to Spitfire raczej nie zasługuje. Było wiele różnych ładniejszych maszyn jak późniejsze wersje P-51 Mustang, czy masywne P-47 Thunderbolt. Zajebistą sylwetką szczycił się też niemiecki Focke Wulf w wersji Ta-152.



Poważnie uważasz że Ta 152 miał lepszą sylwetkę niż spity ostatnich wersji?

Ta 152


Spitfire Mk 24 (wersja z przeciwbieżnymi śmigłami)



A co do P-51 i P-47 to ten pierwszy jakoś mi nie pasuje przez ten chwyt powietrza do chłodnic oleju pod kadłubem, a drugi wygląda jak latająca beczułka po burbonie :kawa:

Prowler27

2017-06-15, 00:02
Tak naprawdę ciężko cokolwiek znaleźć co było by brzydkie. Oczywiście na 1 miejscu jest Spitfire zwłaszcza z kroplowymi owiewkami i grifonami ale P-51, P-47 jak i Ta-152 mają to coś w sobie tak samo jak Typhony, Tempesty, Bf-109, Me-262, B-26