18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Smutna prawda

Chupacabra • 2012-02-28, 00:32
Smutna prawda dotycząca sytuacji w naszym ( i nie tylko naszym ) kraju.

Pener

2012-02-28, 18:43
ctrl+c ctrl+v





i ładne tagi :amused:

hyp3

2012-02-28, 20:12
vajron napisał/a:

Pracujcie w żabce i narzekajcie, że was okradają. Mnie nikt nie okrada. Studiuję, pracuję, płace podatki, choruje, kupuje leki, chodzę do lekarzy, jeżdżę autem. Zamiast narzekać na rząd, zapie**alam najlepiej jak potrafię, żeby w życiu coś osiągnąć. A wy cały dzień siedzicie na sadisticu i narzekacie, że rząd was okrada. Do roboty zapie**alać jak wam za mało. Inni się potrafią wybić i dobrze zarobić. Nieudacznik zawsze będzie nieudacznikiem ale winą łatwiej obarczyć rząd.



Brawo k***a Brawo jak by wszyscy tak myśleli to by był pienny kraj, jeszcze raz brawo ja mam tak samo :)

a co do polityki do donalda nic niema przynajmniej próbuje coś robić a wy k***a narzekacie chcecie drug, lepszej opieki lekarskiej itp. i niższych podatków ??? a k***a skąd oni niby mają brać na to kase. wy tylko potraficie narzekać a to jedyny polityk który otwarcie powiedział ze nawet Salomon z pustego nie naleje i jak ma być lepie to potrzebne będą pieniądze

ogólnie to wam nie dogodzi jak rząd zakazał wstępu na mecze to k***a afera bo czemu i dlaczego, a pod filmikiem gdzie pseudo zj***ne ryje demolują stadion są same komentarze ze k***a nie można z dzieckiem na stadion iść i czemu rząd i policje nic nie robi ... gdzie tu k***a logika


ps. z góry pisze ze nie jestem żadnym fanem pis`u po psl i ch*j wie co tam jeszcze po prostu jak sie chcecie czegoś czepiać najpierw sprawdzicie co tak naprawdę dana osoba zrobiła.
ciągle piszecie ze jest gorzej, ja jestem na własnym rachunku od lat dziewięćdziesiątych i k***a uwieście mi jest w ch*j lepiej nisz było

leytos

2012-02-28, 20:57