18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Smutna prawda

Chupacabra • 2012-02-28, 00:32
Smutna prawda dotycząca sytuacji w naszym ( i nie tylko naszym ) kraju.

noobol

2012-02-28, 13:38
vajron napisał/a:
Pracujcie w żabce i narzekajcie, że was okradają. Mnie nikt nie okrada. Studiuję, pracuję, płace podatki, choruje, kupuje leki, chodzę do lekarzy, jeżdżę autem. Zamiast narzekać na rząd, zapie**alam najlepiej jak potrafię, żeby w życiu coś osiągnąć. A wy cały dzień siedzicie na sadisticu i narzekacie, że rząd was okrada. Do roboty zapie**alać jak wam za mało. Inni się potrafią wybić i dobrze zarobić. Nieudacznik zawsze będzie nieudacznikiem ale winą łatwiej obarczyć rząd.

tepy ch*ju widac,ze nie masz pojecia o polityce.

.:...........:.

2012-02-28, 13:44
Cytat:

tepy ch*ju



Nieładnie tak obrażać innych. :-/

noobol napisał/a:

nie masz pojecia o polityce.



Za to Pawlak ma. :ok:

owek

2012-02-28, 13:56
Donor napisał/a:

@ Ja-ah-qu-ub-el
No masz troche racji w tym co mówisz, ale po wypowiedzi widać, że popierasz PiS. k***a ludzie weźcie sie ogranijcie. Juz nie wiem poraz, który tu pisze, że w Polsce partie polityczne nie dzielą się na PO i PiS. Chyba, że jesteście na tyle tępi, że wierzycie tylko w to co pokazuje telewizja. PiS nie był idealny i każdy dobrze o tym wie ,chyba że już zapomnieliście jak za czasów PiSu cały świat śmiał sie z polskiej polityki zagranicznej. Wy naprawde myślicie, że jak byłby PiS to byłoby lepiej? Ludzie, podatki zaczął podnosić właśnie PiS. k***a jak wygra w następnych PO albo PiS wypie**alam z tego kraju bo ten naród zaczyna się kończyć, ludzie zkretynieli, a ten kraj przecież ma tak zajebistą historię. Ja już sie nawet tym nie denerwuje bo to po prostu jest smutne...


Zaznacze na początku że nie jestem na pewno pisiorem ani pełowcem ani tez eseldowcem.