18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ściąganie opon z ruskiej wyścigówki

BrekiBMW • 2014-03-19, 02:27
ruskie się nie pier..lą, wystarczy przegazówka i oponka zdjęta.



Teraz już wiecie po co zakłada się tylne skrzydło dla zwiększania docisku. Nie w Twoim golfie ani hondzie on nie jest potrzeby no chyba że na masce :idzwch*j:

Sprajt18

2014-03-19, 09:11
Ja pie**ole ale faza

Sqeeol

2014-03-19, 10:16
Już wiem dlaczego mi guma podczas r*chania spada...

mimik_94

2014-03-19, 10:28
Sqeeol napisał/a:

Już wiem dlaczego mi guma podczas r*chania spada...



Jak jeszcze będziesz kiedyś r*chał to sobie na plecy spoiler przyklej może ci wtedy żadna guma nie spadnie. :mrgreen:

Sarkos

2014-03-19, 10:46
dirty_pig napisał/a:

masz cos do hondy?



Mam, kluczyki.

decorator12

2014-03-19, 12:21
Czyli jak mam napęd na przód, to tył trzyma się drogi sam? Jakaś nowa fizyka nam się tutaj tworzy :D
w autach przednionapędowych docisk na tył też się liczy, inaczej rzuca tył... Ale aby to wiedzieć to trzeba znać fizykę na poziomie gimnazjum.

Yasiu99

2014-03-19, 12:44
@up

Przy prędkościach z jakimi poruszają się auta z fwd, żaden spojler nie jest potrzebny, bo masa auta w zupełności wystarcza.

radek225

2014-03-19, 12:57
dirty_pig napisał/a:

masz cos do hondy?



Mam. Uszczelkę pod głowicę do Civica 3 generacji, tylny most do Hondy CRV 1 generacji, tylną kanapę do Hondy Accord 2 generacji i parę jeszcze szpargałów z warsztatu wygrzebię. Napisz na priv, a podam ceny.

Bedzial

2014-03-19, 13:06
pie**olisz Yasiu99. Juz przy 80 km/h tylny spojler spelnia swoja funkcje przy zwyklym wchodzeniu w zakret tak ze w osobowkach tez pelnia wazna role. Sa dodawane do "sportowych" modeli osobowek nie tylko dlatego ze ladnie wygladaja, dociskaja tylnia os i pozwalaja szybciej wejsc w zakret bez ryzyka utraty przyczepnosci. Do tego auto pewniej trzyma sie drogi. W napedach awd/rwd pomagaja dodatkowo przy energicznym ruszaniu.

decorator12

2014-03-19, 13:23
@Bedział - dzieciaki nagrały sie w NFS i inne gówna i myślą że wiedza wszystko o autach...

kuczaj

2014-03-19, 13:55
@Bedział
Tiaaa...spoiler pomaga przy ruszaniu...
Dociska tylną oś swoim wielkim ciężarem xD

jeloo

2014-03-19, 14:06
@Bedzial
To żeś doj***ł z tym ruszaniem. Spoiler, żeby działać, potrzebuje pędu powietrza. Jak zerwiesz przyczepność przy ruszaniu, to nic Ci tylnych kół nie dociśnie, bo nie ma żadnej siły która mogłaby to zrobić. Dopiero przy wyższych prędkościach zaczyna się coś dziać, do 90km/h nie ma żadnej zauważalnej różnicy między autem ze spoilerem, a tym bez spoilera. Chyba, że mówimy o jakichś kosmicznych mocach rzędu kilkuset koni mechanicznych. Spójrz na RS4, S6, S8, one nic poza małym skrzydełkiem aerodynamicznym nie mają, bo nie potrzebują, uwierz mi, że gdyby była taka konieczność, to konstruktorzy by umieścili tam jakiś piękny spoiler. Ba, spójrz na F1 gdzie przy "energicznym ruszaniu" kierowcy ustawiają spoilery na 0, żeby bolid szedł szybciej.

Majozen

2014-03-19, 14:22
Yasiu99 napisał/a:

@up

Przy prędkościach z jakimi poruszają się auta z fwd, żaden spojler nie jest potrzebny, bo masa auta w zupełności wystarcza.



Co ty pie**olisz? :homer: To, że samochód ma napęd na przód, nie znaczy, że jest wolny... Jest masa seryjnych FWD, które seryjnie osiągają ponad 250 km/h, a przy takiej prędkości docisk z tyłu jest potrzebny. Zobacz chociażby Focusa RS 500, ma napęd na przód i też posiada spoiler, który nie jest tam dla ozdoby.

Earth

2014-03-19, 14:23
Spoilery to tylko do BMW e36 1.6 w gazie. Musi być docisk jak się śmiga zakrętami.