18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ściąganie opon z ruskiej wyścigówki

BrekiBMW • 2014-03-19, 02:27
ruskie się nie pier..lą, wystarczy przegazówka i oponka zdjęta.



Teraz już wiecie po co zakłada się tylne skrzydło dla zwiększania docisku. Nie w Twoim golfie ani hondzie on nie jest potrzeby no chyba że na masce :idzwch*j:

Yasiu99

2014-03-19, 15:43
@Majozen

Teoretycznie się z tobą zgadzam poza tym że takich aut jest masa, no chyba że dla Ciebie masa to kilka to ok.
Ale chyba zgodzisz się ze mną że samochody fwd z małymi wyjątkami takimi jak wymieniony przez Ciebie focus są przeznaczone do normalnej jazdy przy której lotka potrzebna jednak nie jest. W przypadku auta z deczko mocniejszym motorem powyżej 200 koni już cośtam siedzi na dupie. A i pokaż że mi gdzie ja napisałem że samochód FWD jest wolny? No i nie zmienia to faktu że RWD i AWD mają predyspozycje żeby przewyższać FWD w każdym aspekcie.

Bedzial

2014-03-19, 15:46
Bolidy F1 sa troche inaczej skonstruowane. Bolid ten posiada nie tyle spojlery co skrzydla i trzeba nimi sterowac w odpowiednio do sytuacji, ma sie to nijak do osobowek. Co do 90 km/h wystaw reke za okno przy tej predkosci, a pozniej wystaw deske o podobnych gabarytach co spojler i ustaw ja pod odpowiednim katem i zobaczysz jak wypie**oli do tylu. Moc jaka generuje silnik (konie mechaniczne o ktorych tu sie tyle pucujecie) nie ma zadnego znaczenia w aerodynamice pojazdu. Nie ma znaczenia czy pojazd osiaga predkosc 200 km/h w 60 sekund czy w 10 oddzialywanie powietrza na niego bedzie takie samo. Apropo ruszania to jest to niezauwazalne golym okiem ale daje cenne dziesiate sekundy przy starcie.

I tak jak decorator12 napisal. Nagrali sie coniektorzy w NFSa i swiruja.


@Yasiu99 Poogladaj sobie rajdy i zobacz jakie glupoty pie**olisz za przeproszeniem. Zarowno fwd jak i rwd maja wady i zalety ale w sportach samochodowych znajduja zastosowanie zarowno jedne jak i drugie.

menelreoot

2014-03-19, 20:47
@Bedzial, Ty serio twierdzisz że spoiler przy ruszaniu coś pomaga?
O F1 to już lepiej nie mówić tam jest trochę więcej niż skrzydła, dyfuzor itd. całe nadwozie, ba nawet lusterka, i wszelkie wloty są zrobione tak żeby spełniały określone wymogi. Cała aerodynamika F1 jest zajebiście skomplikowana. A i jeszcze efekt przypowierzchniowy który w praktyce jest ważniejszy i dotyczy też zwykłego samochodu choć w mniejszym stopniu.

mi...........dz

2014-03-20, 00:15
Z tym spojlerem to żeś się k***a ośmieszył, sam pewnie jeździsz Matizem i w życiu nie jechałeś szybciej niż 160km/h to nie wiesz do czego służy spojler :D Opona w czasie jazdy się odkształca i rozciąga i spojler nie służy do tego żeby temu zapobiegać :D
A samo zdejmowanie opon ch*jowe!

MudPie

2014-03-20, 01:14
Spoiler do osóbek może być przydatny jak się leci na trasie 120-czy 150 to na łukach pomaga i dociska tył.