18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Sadolowy polityk

mygyry • 2020-12-01, 19:32
TVP3 Opole udostępniło na swoim profilu w mediach społecznościowych nagranie, na którym Wiśniewski odpowiada na pytania internautów dotyczące życia w mieście. Jedno z nich dotyczyło źle zaparkowanych samochodów w okolicy jednej z ulic.


daniel1040

2020-12-01, 21:16
Mam takie znane wszystkim naklejki "karny ku*as za ch*jowe parkowanie" tylko że pokryte specjalnym klejem co skrobiesz do usranej śmierci (można takie na allegro wyszukać, nie znam się ale trzyma jak sk***ysyn).
Zaklejam oba lusterka, przednie reflektory i pare na tylnią szybe. Nic tak nie działa jak spędzenie koło godziny na mrozie skrobiąc delikatnie naklejeczke aby lusterek nie porysować - 100 razy lepsze niż mandat.
Co do opon to nie przebijasz - 2/3 gwoździe grubsze, ucinasz główkę, wyginasz i spawasz tak aby ostry koniec był z każdej strony, podkładasz pod tylne opony i mistrz parkowania cofając sam sobie je przebije.

Rebeliant

2020-12-01, 21:20
Kriski napisał/a:

Referat maznąłeś że ho ho, pewnie uczony jesteś niemożebnie, niech zgadnę obejrzałeś dwa wykłady profesora Miodka w TV-Polonia?



Nie. W przeciwieństwie do ciebie skończyłem podstawówkę. To tam uczą pisać poprawnie po polsku.

Kriski

2020-12-01, 21:42
Rebeliant napisał/a:

Nie. W przeciwieństwie do ciebie skończyłem podstawówkę. To tam uczą pisać poprawnie po polsku.



I w przeciwieństwie do mnie nie wiesz co to sarkazm.
Było kontynuować edukację

Rebeliant

2020-12-01, 21:55
Kriski napisał/a:

I w przeciwieństwie do mnie nie wiesz co to sarkazm.
Było kontynuować edukację