18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Tassadar

2017-06-18, 14:57
Jaki k***a jad sączą stare dziady, fuck

adex69

2017-06-18, 15:30
Ja jestem i rowerzystą i kierowcą samochodu, i gdy jadę rowerem to uważam i zawsze patrzę na to czy coś za mną nie jedzie, a jak trzeba to staje. Robię tak bo to ja jestem na rowerze i jak coś się odpie**oli to ja mogę mieć najbardziej przej***ne, więc to ja powinienem najbardziej uważać, kierowca również ale kierowca nie potrafi czytać rowerzyście w myślach. Miałem taką sytuację gdy zjeżdżałem z 2 pasmowego ronda to jakiś padalarz, debil ze słuchaweczkami na pustej bani wpie**olił się na pasy i się nawet nie spojrzał, mocno zahamowałem i nic się nikomu nie stało, ale jeszcze jakaś babcia mi zaczęła pie**olić że jestem ch*jowym kierowcą bo się pewnie pedalarz wystraszył... Jestem rowerzystą i kierowcą i przyznaje, że połowa rowerzystów to najbardziej idiotyczni i najmniej odpowiedzialni uczestnicy ruchu, którzy uważają, że wszyscy powinni na nich uważać, a oni to sobie mogą k***a jeździć i wymagać aby im kierowcy w myślach czytali. k***ie bez mózgu.

kir3k

2017-06-18, 15:34
Japie**ole dalej mógł stanąć z ta kamerką!

botcislaw

2017-06-18, 15:40
Niby Grażynka dupę obrabiała, ale jak się wyj***ł to karetka pierwsza.
Naród wspaniały tylko ludzie k***y.
Karetka potrzebna czy nie, można zadzwonić niż później czekać.

macioshow

2017-06-18, 15:52
Ale 50 km/h to ten focus nie jechał...

No i jakby to nie nazwać było to wyprzedzanie, na skrzyżowaniu...

SirMajkel

2017-06-18, 15:53
znając polskie wsie to rowerzysta pewnie z 3 promile miał.

Thean

2017-06-18, 16:05