topic

Rana na nóżce

ickbarrbigelstein • 2019-12-26, 17:26
Własne, jak widać noga. Została oblana wrzątkiem. Poparzenie 2 stopnia, nic takiego ale po tym jak założyli mi zajebisty opatrunek w szpitalu to ślicznie zaczęło się paprać i krwawić więc w sumie się pochwalę :D








Jerzy_Owsik

2019-12-26, 21:06
dumad napisał/a:

ja miałem 3 stopnia klatki piersiowej, pleców i twarzy. piżama się w nocy przyklejała do ran a rano pielęgniarka szybkim ruchem odrywała...
szkoda że nie wpadłem na to żeby robić zdjęcia jak się uśmiechałem a skóra na twarzy pękała i lała się krew...
też bym chciał odznakę dzielnego pacjenta na sadolu



Masz piwo w nagrodę za trudy i znoje, kolega kiedys wspinal sie po deszczu na transformator jak go jebnęło to odlecial na pare metrow poparzony był ostro a zloty naszyjnik wtopil mu sie w skórę na szyi widzialem jego męki i jak dlugo sie leczyj idz pan w ch*j

xXPeinXx

2019-12-26, 21:15
dumad napisał/a:

ja miałem 3 stopnia klatki piersiowej, pleców i twarzy. piżama się w nocy przyklejała do ran a rano pielęgniarka szybkim ruchem odrywała...
szkoda że nie wpadłem na to żeby robić zdjęcia jak się uśmiechałem a skóra na twarzy pękała i lała się krew...
też bym chciał odznakę dzielnego pacjenta na sadolu



Jeśli tak bardzo chcesz odznakę dzielnego pacjenta to nic straconego musisz się tylko bardziej postarać.

Catchcart

2019-12-26, 22:44
Po co te spodenki

afkp

2019-12-26, 23:15
Rączka jest już widoczna, po muskulaturze płodu stwierdzam, że to chłopczyk.




lordindycznik

2019-12-27, 01:58
wyślij fotki bez ubran bo chciałbym zobaczyć czy wyżej wszystko jest ok :)

Dukenstein

2019-12-27, 03:58
Jak się zagoi to wyliżę Ci chętnie c*pkę :)

mateusz1992b2

2019-12-27, 08:04
Oj miałem coś podobnego. 20l gar rosołu wyj***łem na siebie. W sumie nie bolał sam fakt poparzenia. Zaczęło boleć później. Generalnie to do momentu oskorowania mnie przez lekarke było spoko (koszulka wtopila mi się w skórę) jak wdala się infekcja to była zabawa. Niestety fotek nie mam, myślałem wtedy przede wszystkim aby nie szczac z bólu.

imagination

2019-12-27, 08:34
Musisz wstawić na harda zdjęcie cyckow by nasi eksperci mogli zdiagnozować czy nie będzie potrzebne specjalne leczenie

PsilocyBee

2019-12-27, 10:50
Kobiety zawsze mnie zadziwiały swą odpornością na gorącą wodę np. pod prysznicem. Tutaj mamy taki przypadek, noga poparzona, a gęsia skórka jest. :krejzi:

Manowarrior

2019-12-27, 11:45
Z taką pierdołą po lekarzach jeździć...

Racik91

2019-12-27, 12:36
januszp193 napisał/a:

Dajcie mu odznakę dzielnego pacjenta ale taką z dwoma pacjentami co jeden drugiego od tylca "leczy"



Dajcie mu? To pozdro fajne nosisz majtki jak twierdzisz że to on :)

KarpKiller

2019-12-27, 13:01
Miałem oparzenie w tym samym miejscu - boli kurewsko i nie chce się goić (w sumie blizny mam do dzisiaj), a jak założysz spodnie to nie da się chodzić przez pierwszy tydzień. Sam się oparzyłem i samo wyzdrowiało - trochę maści z antybiotykiem, miesiąc jęczenia i było git, a tu widzę od razu do lekarza. Dzisiejsza młodzież taka delikatna :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Putikonto

2019-12-27, 13:16
A psiocha nietknięta?