@up wydaje mi się, że kierowca chciał dynamicznie zmienić pas ruchu (pal licho czy bał się kolizji z tym czerwonym, czy się na niego wk***ił bo zajeżdżał drogę czy po prostu chciał zmienić pas), dodał za dużo gazu i zarzuciło mu dupę przy skręcie. Chciał skontrować, potem po raz drugi aż w końcu się zatrzymał we wspaniałym stylu. Mogę się założyć, że stan jego opon nie pomógł w utrzymaniu przyczepności przy tym manewrze
Wcisnął w podłogę, żeby się wyciągnąć z poślizgu (widać, że minimum m50b20 tam ma, może jeszcze 25% do tego założoną), ale za mocną kontrę założył, bez odpuszczenia, odpuścił i go zamiotło... Jestem Ekspertem
Co do tych motocykli to trochę chyba brak umiejętności, i nie nie jestem ekspertem ale jeździłem na cruiser-rze jeden sezon. Jak ja bym miał wsiadać na taką typową szlifierę to wykupił bym sobie jakieś zajęcia doszkalające kursy czy inne h*jstwo, żeby umieć hamować skręcając itp
Jak się dobrze wsłuchać to w 0:18 słychać piłowanie kosiarki. Więc pewnie zaczął zapie**alać grubo ponad 90 (przecież mistrz prostej musi pokazać na co go stać)
4:20 - ciekawi mnie jak by był werdykt policji gdyby nie nagranie
Polak nie jest mądry ani przed szkodą ani po szkodzie. Zawsze znajdzie wytłumaczenie dlaczego spotkał do taki los. Oczywiście nigdy nie wyciąga wniosków i nie znajduje swojej winy.
Co ci kierowcy z tymi klaksonami?
Zawsze mnie to zastanawia co oni sobie myślą wciskająć klakson hamulec i czekając ch*j wie na co.
Bardzo dużo sytuacji widziałem w których spokojnie można było uniknąć zderzenia.