18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

kokos_123

2017-06-29, 13:22
qnsl napisał/a:

Co ci kierowcy z tymi klaksonami?
Zawsze mnie to zastanawia co oni sobie myślą wciskająć klakson hamulec i czekając ch*j wie na co.
Bardzo dużo sytuacji widziałem w których spokojnie można było uniknąć zderzenia.


Jeśli masz na myśli sytuację z 1:28, to wolę żeby przyj***ł w tył, niż szedł na czołówkę. Przy tej prędkości łatwo można stracić przyczepność nawet przy próbie ominięcia i wrócenia na własny pas, i tragedia gotowa ( oczywiście dużo zależnie od stanu technicznego pojazdu i nawierzchni )

qnsl

2017-06-29, 13:55
kokos_123 napisał/a:


Jeśli masz na myśli sytuację z 1:28, to wolę żeby przyj***ł w tył, niż szedł na czołówkę. Przy tej prędkości łatwo można stracić przyczepność nawet przy próbie ominięcia i wrócenia na własny pas, i tragedia gotowa ( oczywiście dużo zależnie od stanu technicznego pojazdu i nawierzchni )



Mam na myśli 1:08 mógł go wyminąć ten czerwony :D

A poważnie to tak ta sytuacja, nic z przeciwka nie jedzie można ominąć zamiast przyj***ć w dupę i narażać siebie i innych.

BKKWK

2017-06-29, 14:29
qnsl napisał/a:

i narażać siebie i innych.



Siebie i innych naraził koleś z punto. A nagrywający słusznie przypie**olił. Nigdy nie wiadomo, czy nie stracisz panowania nad samochodem próbując ominąć przeszkodę przy tej prędkości. Gdybyś wylądował w rowie, to sprawca mógłby sobie spokojnie pojechać nawet nie wiedząc, co się stało.

Henboh

2017-06-29, 14:50
qnsl napisał/a:


nic z przeciwka nie jedzie można ominąć zamiast przyj***ć w dupę i narażać siebie i innych.



1. W 1:36 widać, że coś jechało.
2. Nie zawsze zdążysz ocenić, że coś jedzie, czy nie. Lepiej sprawcy wjechać w dupę, niż komuś, niemającemu z sytuacją nic wspólnego, wjechać na czołowe.

Jasne zmiana pasa może mieć 2 konsekwencje:
-nikomu nic się nie stanie
-szkody/ofiary będą większe niż przy wjeździe w tył

W tej sytuacji skończyło by się na poboczu (sprawca mógłby nawet nie wiedzieć co się stało i pojechać dalej, a bez kamerki nie byłoby od kogo odszkodowania dochodzić) albo na czołowym (i wciąż sprawca mógłby pozostać nieświadomy).

Szacun dla nagrywającego, bo zwykle w takich sytuacjach odbija się na inny pas (zwykle odruchowo).

wszystkozajete1234

2017-06-29, 15:48
3:07 Koleś wrzucił ten filmik jako swój temat na sadolu (materiał własny). Napisałem wtedy, ciekawe kiedy ten od polskiedrogi podpierdzieli to do tych kompilacji to admini usunęli mój komentarz, ach te związki partnerskie/sponsorskie :blowjob: pomiędzy stronami/jutuberami :amused:

Loaloa

2017-06-29, 17:22
Kmioty na cywilizacyjnym poziomie wozów drabiniastych zabierają się za prowadzenie skomplikowanych pojazdów mechanicznych. Efekty widać.

tigerqaz

2017-06-29, 17:23
Widzę, że łódzcy kierowcy konkurują ostro z warszawskimi :D
Pewnie są już bliżej niż dalej... ch*jowej jazdy oczywiście :P

Damieeen

2017-06-29, 19:26
@loaloa dlatego ciebie niedorozwoju matka wszędzie wozi

MrSpook

2017-06-29, 20:50
W Łodzi jak w Warszawie, dużo słoików z okolicznych Muchosrajasteczek...

jazeck

2017-06-29, 22:22
Velture napisał/a:

To bmw z 2:40 co odj***ło to pomimo, że cofałem 4 razy dalej nie ogarniam.



Możliwy napęd 4x4 - dość szybko odleciał w miarę sprawnie. Pech chciał, że przegiął i nie opanował być może nowego swap'a ani kierowca ani system. najprościej: "bo to swieżak był" ;)

Henboh napisał/a:



1. W 1:36 widać, że coś jechało.
2. Nie zawsze zdążysz ocenić, że coś jedzie, czy nie. Lepiej sprawcy wjechać w dupę, niż komuś, niemającemu z sytuacją nic wspólnego, wjechać na czołowe.

Jasne zmiana pasa może mieć 2 konsekwencje:
-nikomu nic się nie stanie
-szkody/ofiary będą większe niż przy wjeździe w tył

W tej sytuacji skończyło by się na poboczu (sprawca mógłby nawet nie wiedzieć co się stało i pojechać dalej, a bez kamerki nie byłoby od kogo odszkodowania dochodzić) albo na czołowym (i wciąż sprawca mógłby pozostać nieświadomy).

Szacun dla nagrywającego, bo zwykle w takich sytuacjach odbija się na inny pas (zwykle odruchowo).


Ewidentne wymuszenie, bez kamery ładował bym w dupę bez uciekania na drugi pas i wywalczył bym swoje. Jedziesz główną i nie musisz hamować nawet do 100m (poprawcie jeśli się mylę) od takiego wyjeżdżającego z boczniaka. Jak wiemy nagranie znacznie upraszcza sprawę już na wstępie przy działaniu policji.

Inaczej - jedziesz główną, to reszta boczniaków ma się podporządkować, nie bardzo jest chyba określony ten dystans, w którym wymuszający zmusza Ciebie do hamowania - do 100m nie zwalniałbym, bo stworzę zagrożenie dla jadących za mną, a przede wszystkim jadę główną...

Inaczej jedziesz 90, wyjeżdża banan... i po 200m już może być lipa, po mimo tego, że tamten jedzie 60-70 i nie planuje szybciej.

dziadek8724

2017-06-29, 22:58
4:28 nagrywający ewidentnie szukał okazji. Od razu widać, że kierowca Fiata chce zmienić pas na lewy, więc po co być uprzejmym i go wpuścić, niech sobie poczeka. Bo to jego pas i nikogo nie wpuści!

Dżizas_kurde

2017-06-29, 23:08
Cytat:


Ewidentne wymuszenie, bez kamery ładował bym w dupę bez uciekania na drugi pas i wywalczył bym swoje. Jedziesz główną i nie musisz hamować nawet do 100m (poprawcie jeśli się mylę)


Poprawiam:

Każde zachowanie uczestnika ruchu zmuszające innego uczestnika ruchu do nagłej zmiany prędkości lub kierunku jazdy jest traktowane jak wymuszenie pierwszeństwa.

Więc jeżeli musiałeś zwolnić, przyśpieszyć, odbić w lewo lub w prawo bo jakiś pojazd wyjeżdżał z podporzadkowanej, zmieniał pas ruchu lub wykonywał inny manewr to jest to wymuszenie pierwszeństwa .
* - nie dotyczy wjechania w dupę pojazdu który znajduje się na tym samym pasie i porusza się w tym samym kierunku co ty.

makabrax

2017-07-01, 11:04
ten w 2:15 to rozumiem, że chciał nagrać jak przejeżdża na czerwonym? bo gdyby ci z przodu się nie trzasnęli to nawet nie miał zamiaru się zatrzymać

a ten w 3:10 też, nie rozumiem dlaczego w takich wypadkach nie używa się klaksonów na takich ciuli
potwierdza to też, że jeżeli polaczkowi nie postawi się betonowych barier to ZAKAZ skrętu, czy linia ciągła nie ma dla niego żadnego znaczenia