18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Polowanie.

de_Sade • 2019-06-18, 00:48
Porzucone i wygłodniałe psiaki szukają pożywienia:


djted

2019-06-18, 18:59
aci32 napisał/a:

Odkąd mam dziecko to chyba musze usunąć konto i isc na tvp abc..




To własnie takie filmiki sa dla Ciebie. Byś widział co sie moze odj***ć z gówniakiem. Ja jestem kierowca i lubie popatrzec na dzwony. Kiedys moze mi to uratowac zycie

poligon6

2019-06-18, 19:11
YebaneDigidongi napisał/a:

Tym razem nie napisałeś o gąbce wysmarowanej słoniną



Wlaśnie dziwi mnie to że ludzie za PRL-u nie wpadli na ten pomysł. Może liczył się dla nich szybki efekt, a tak wygłodniałe bydle latałoby jeszcze kilka miesięcy.

Blind

2019-06-18, 19:54
Koło życia się zamyka. Mi się bardzo podobało. Chciałbym to pooglądać na żywo, albo być na miejscu szczyla z chęcią bym je troszkę podziurawił nożem, ale najpierw chciałbym zobaczyć to małe rozszarpane gówno mmm

rawpanic

2019-06-18, 22:19
aci32 napisał/a:

Odkąd mam dziecko to chyba musze usunąć konto i isc na tvp abc..



Naucz dziecko ze nie wolno glaskac obcych pieskow

tomeksg

2019-06-19, 00:42
W Egipcie od ch*ja tego lata, czasem po 2-5 ale w slumsach w luxorze widziałem watahę 15-20 sztuk. Nie wiem czemu ich nie odpie**alają

Ivraas

2019-06-19, 13:28
poligon6 napisał/a:

Szacunek dla tradycji, ale o sukie w cieczce czasami ciężko, więc tradycyjnie szło mięso ż zyletkami, haczykami i tym podobnym. Czasami wnyki i potem kołek.
Innym razem zapedzało sie do stodoły lub na podwórze i tam wykańczało widłami.



Gościu, naucz się że swobodnie latające psy to wina ludzi i ich braku odpowiedzialności.

A bachorom dobrze, zwierzęta zawsze były lepsze od ludzi to i miło się patrzy na takie obrazki.

poligon6

2019-06-19, 14:07
Ivraas napisał/a:

Gościu, naucz się że swobodnie latające psy to wina ludzi i ich braku odpowiedzialności.