18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Policja vs protestujący

~Angel • 2019-11-27, 13:51
To starcie wygrali protestujący


Huherko

2019-11-28, 11:13
Tandetny napisał/a:

Trzeba będzie utworzyć jakieś wydarzenie na FB. Ustawy uchwalane po nocach. Z chęcią przejadę do Wawy nawet z Krakowa jeżeli coś się będzie miało wydarzyć.
Powiem tak krótko. Jestem studentem. Najwyższe stypendium naukowe na mojej uczelni wynosi 900zł. Tak k***a, 10% najlepszych studentów z roku dostaje 900zł.
W tych czasach to gorszę. Ludzie dostają 500zł za j***nie się bez prezerwatyw. Ty będziesz się starał, chodził do pracy (może i na czarno), miał średnią ocen 4,7 i dostaniesz 900zł. Teraz pewnie wielcy studenci powiedzą, że to przecież dużo. Dostają od rodziców po 2-3 koła miesięcznie.
Jeżeli usłyszę o kolejnej podwyżce akcyz/podatków sam utworzę to j***ne wydarzenie, zbiorę nawet kilka osób i pójdę na tą j***ną Warszawę protestować.
Zmniejszenie 500+ do 200+, obniżenie akcyzy na alkohol, podniesienie na wyroby tytoniowe, podniesienie kwoty wolnej od podatku, dofinansowania w wysokości 30% na bilety komunikacji publicznej dla osób zatrudnionych zarabiających poniżej średniej krajowej- zmniejszy to smog i korki. Jesteś bezrobotny- to po co jeździsz? Na basen? Pracujesz? Dojeżdżaj sobie do pracy taniej i bardziej ekologicznie.
Pozdro sadole



Głupoty opowiadasz - student uczy się za swoje czy za moje? Reszta dziennych uczy się za moje pieniądze, po to by potem wyjechać do Niemiec i robić u Helmuta. Ja za swoje studia zapłaciłem sam i sam na nie zarobiłem i z dyplomem zrobię co będzie mi się podobać.

500+ nie, ale zniżki na autobusy tak? Dlaczego? Ja nie chcę by pieniądze z moich podatków szły na Twoje tańsze jeżdżenie na imprezy - chcesz jeździć, to kup sobie rower.