18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Pociąg spotyka koparkę na lawecie...

Halman • 2023-03-01, 08:53

znów wygrywa pociąg...

Mors_Nigra

2023-03-01, 15:10
Przynajmniej chyba truck specjalnie nie ucierpiał.

~REsadER

2023-03-01, 15:13
tego jeszcze nie grali


omenlol

2023-03-01, 16:51
nawet nie hamował

stachu567

2023-03-01, 17:13
kedzior242 napisał/a:

Aż trudno mi uwierzyć w to, że ciężarówki psują się zawsze akurat na torach.
Jakie to musi być zrządzenie losu, żeby na trasie 500 km, zj***ć się na jedynym odcinku 10 metrów, gdzie grozi to katastrofą.
Ps. kierowca zrobił jedyną rzecz, którą mógł czyli odłączył zestaw od ciągnika.



to jest ponadnormatywny gabaryt, w UK(pewnie w całej Europie) przed przejazdem kolejowym powinien się zatrzymać zadzwonić na podany na znaku numer aby wstrzymali ruch kolejowy na tej trasie na czas przejazdu. Gabaryty mają dużo niższy prześwit i mogą utknąć na takim przejeździe, co zresztą widać na filmie.


smc

2023-03-01, 18:21
Amerykańskie wehikuły mają obrzydliwe deski rozdzielcze...

grudzin7

2023-03-01, 19:55
k***a, przecież ten pociąg się niemal zatrzymał 20 metrów po zderzeniu, a to oznacza, że wcale nie miał dużego ładunku - inaczej by leciał jeszcze kilka razy tyle. Gdyby przez te pół minuty zamiast trąbić po prostu to dał od razu po heblach to by spokojnie wyhamował przed.

rafalxp

2023-03-01, 21:41
Trąbił wył itd...przeszkodę widział więc pewnie hamowanie rozpoczął i nie zatrzymał się 20 metrów za przejazdem bo tyle to ma sama lokomotywa.... która u jankesów ważą ok 180 ton a zazwyczaj jest ich kilka do tego wagony nawet niech są puste :E taka kopiorka to jak przepchnąć robaczka.

safriduo

2023-03-02, 01:27
Halman napisał/a:

nie znam sie ale wypowiem się; mam podejrzenie że chodzi tutaj o specyficzność hamerykańskich przejazdów kolejowych; dojazd do nich to wzniesienie by zrównać się z poziomem toru. To co dla osobówki czy innego pojazdu względnie wysoko zawieszonego nie stanowi problemu to dla długich i nisko zawieszonych pojazdów jest już pułapką...




tak . Długa i nisko ustawiona naczepa zwiesza się na przełamaniu drogi , przejazdu i koniec jazdy. Prawdopodobnie nie przygotował się do pokonania przejazdu , nie uniósł naczepy licząc ,że nie zawiśnie. Jednak zawisł a podniesienie wymaga chwili czasu , włączenie pompy , wyjście z kabiny i podniesienie za pomocą zaworu na zewnątrz , co jak widać próbował robić . Zabrakło czasu i efekt jak widac.

Andrzejas

2023-03-05, 06:35
Wszystko to trzyma się kupy, co piszecie, ale ja nadal nie wierzę, żeby za każdym razem o to chodziło. Gdyby niskie zawieszenia naczep były przyczyną, to przestaliby robić niskie. Jakby przyczyną były zbyt wysokie przejazdy kolejowe, to zrobiliby płaskie.
Tutaj na bank chodzi o sp***olenie mózgowe. Nie mam na to jeszcze żadnych dowodów, ale przeczucie to jest bardzo silne.