18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Photography By Sylwia Piosek

Makabra7 • 2012-01-18, 00:59
Nie wiem co o tym sądzicie - "sztuka" czy "suchar" ?

P.S. Jak suchar to usunąć :)

noVic

2012-01-20, 14:22
@Makabra7
Masz jakiś kontakt do Sylwii, czy to może Ty jesteś Sylwią, ukrywającą się pod nickiem chłopa?

Info dla ludzi to oglądających. Sylwia jest na kilku fotach w tym filmiku. Można rzec, że Sylwia jest dość charakterystyczna.

Muszę wreszcie zajrzeć na jej profil, i zobaczyć jak przerobiła pewną laskę, której dzióbek wyglądał jakby zajadała jakieś gówno czy coś.

bzidal

2012-01-21, 01:17
Nie znam się na sztuce, ale mi się to zajebiście podoba. coś w tym jest ;)

mrum

2012-02-06, 03:23
Neruviel napisał/a:

Obrazki skaczą żeby niedoróbek nie było widać?



Człowiek nigdy nie będzie idealny, cóż...

d2d napisał/a:

Sztuka na poziomie licealisty z lustrzanką.



Niestety kolego.Te zdjęcia nie są robione lustrzanką. Marzę o takiej ale niestety nie stać mnie. Pozostaje mi tylko patrzeć jak bogate dzieci robią lustrzankami zdjęcia do luster.

Cwieku napisał/a:

Znam tą dziewczyne z technikum. Pamiętam, że przeważnie siedziała sama i żadko z kimś rozmawiała ;)



O, co ja pacze :-) Ćwieku.

sosik napisał/a:

Kolega d2d ma rację, internet jest zapie**olony od tego typu pseudo sztuki... No sory, ale to jest syf.



Krytykę też się ceni.


osobliwy nick napisał/a:

Sylwia! Kiedy przyjdziesz na metallę!



O. Może kiedyś wpadnę na sekund kilka.

Phallucifer napisał/a:

Hmm...to moze rozwiniemy konstatcje, ze takich fotek gros w internecie. [...]
Jakby sie autorka chciala klocic to ja sie polecam do konstruktywnej dyskusji na temat skladowych obrazu poprzez priv.




Poniekąd się zgadzam, lecz można to skonsultować oczywiście poprzez pw.


noVic napisał/a:

@Makabra7
Masz jakiś kontakt do Sylwii, czy to może Ty jesteś Sylwią, ukrywającą się pod nickiem chłopa?