18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Passerati sobie gnijo

omgłomatkobosko • 2017-03-30, 09:26
Tysiące pasków stoi sobie i gnije w spokoju, bo hamburgejros nie lubią tedeików.

Janusze niech nie oglądają, bo będą płakać.

djted

2017-04-01, 15:01
A ja mam zielonego passierattiego i takiego tam nie ma. To byłby unikat !

kenzol

2017-04-01, 17:28
Ciekawe ilu internetowych ekspertów wie co oznacza "TDI"? :-)

lamik91

2017-04-01, 19:45
makabrax napisał/a:

@PhantomMask
boli dupa, że jeszcze trochę i cię klekotem do miasta nie wpuszczą? :]



Gdzie ? w Polsce ? Ty idioto hahah :D

tranzystor

2017-04-01, 20:22
BrianGriffin napisał/a:

dobra benzyna z turbo również bierze od dołu i nie potrzebuje wielkich idiotyzmów ludzkości, czyli DPF i adblue.




Turbosprężarka powoduje tzw turbodziurę w obrotach i właśnie jest ona głównie w dolnym zakresie. Silniki wysokoprężne kompensują nieco tą wadę, bo mają z natury dobry dół.


AroGiant napisał/a:

Jakby je odpalili to by hamerykanie pomyśleli, że jakieś trawy płoną jakby dymem z tych śmierdzących VW TDI jebło. TDI miał pracować w polu a nie robią z tego silnik do poruszania po ulicy. tranzystor, to ile można jeszcze zejść z mocy ? do 80 KM ? 60? Żeby taki TDI mógł jakieś super nowe normy spełniać ? I 3 DPF`y ? Jeśli już taki szał na ekologie mają to niech odejdą od produkcji diesla na taką skale bo tak ograniczą ten silnik, że to nie będzie miało najmniejszego sensu go kupować. Tym bardziej elektronika która tym steruje zabije zwykłego kowalskiego kosztami plus dwumasa,turbo,pompowtryski i w ch*j innych rzeczy, które diesel lubi zepsuć...



pie**olisz jak typowy Janusz. Przekroczenie norm toksyczności spalin jest niewidoczne. Tymbardziej współczesne diesle nie kopcą jak twój wymarzony Passat B5 TDI.
Jeśli chodzi o moce, to jest co obniżać, bo współczesne silniki wysokoprężne już niewiele odbiegają od benzynowych parametrami.

Belweder

2017-04-01, 20:37
Janusz jebiący diesla ? Coś Ci się chyba pomyliło fanie sp***olonej szwabskiej motoryzacji. No pewnie niewiele odbiegają... :mrgreen: Nie kopcą... tylko zapie**olone DPF`y co rok... dźwięk diesla to jest k***a dramat a jeśli nawet go podkręcisz na jakieś 500 KM to sobie zobacz jakim dymem napie**ala ten silnik a później zobacz sobie benzynę o tej mocy. Później jeszcze pomyśl jak zbudowany jest tłumik, żeby nie wyj***ł tego do atmosfery co się wydobywa przy większej mocy diesla.

bnmateusz

2017-04-01, 21:04
Panie, chce tego żółtego ze środka.

gabriel0

2017-04-01, 21:52
Ale ch*jowe kolory. To u nas w latach 80-tych polonezy i maluchy były kolorowsze.

BrianGriffin

2017-04-01, 22:02
tranzystor napisał/a:


Turbosprężarka powoduje tzw turbodziurę w obrotach i właśnie jest ona głównie w dolnym zakresie. Silniki wysokoprężne kompensują nieco tą wadę, bo mają z natury dobry dół.



Nie jestem ekspertem bo nie siedze codziennie w temacie, ale podobno 'problem turbodziury' został ograniczony przez doładowanie mechaniczne.

Za wiki
Cytat:

W zaawansowanych technicznie silnikach iskrowych stosuje się doładowanie dwusystemowe - przy niższych mocach (i małym wydatku spalin) aktywne jest doładowanie mechaniczne, przy większych mocach włącza się do obiegu turbosprężarka - jak w silnikach TSI.


Angeusz

2017-04-02, 11:53
Stan Passachusetts.