18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Passerati sobie gnijo

omgłomatkobosko • 2017-03-30, 09:26
Tysiące pasków stoi sobie i gnije w spokoju, bo hamburgejros nie lubią tedeików.

Janusze niech nie oglądają, bo będą płakać.

kaiel

2017-03-31, 01:53
haha, cuda... benzyna,to nie paliwo tylko rozpuszczalnik, a ja truje jak 3 cięzarówk,i a nie trzech malarzy

lexusx

2017-03-31, 04:34
To sa auta odkupione od właścicieli po aferze jak wyszła u vw. Na youtubie pod tym filmem sa komentarze że, vw płaci więcej za używane auto niż ktoś zapłacił za nowe. Ratują wizerunek

maudite

2017-03-31, 11:23
Sabajone napisał/a:



Wątpię, coś czuję że te auta jak jeszcze trochę postoją znajdą się na rynku wtórnym w jakimś Meksyku czy innej Brazylii. Nie wierzę że VW tak po prostu to oleje. Ewentualnie obniżą tak ceny że w końcu ktoś to kupi (czyli jakiś murzyn albo meksyk ewentualnie biedniejszy biały) A co do ekologii to chyba sam w to nie wierzysz co piszesz. Po pierwsze nikt w takiej firmie jak VW-Audi się tym nie przejmuje a po drugie rządu też to nie interesuje.



A ja podejrzewam, że zostaną przed dalszą sprzedażą, w majestacie prawa oczywiście!, zmuszeni do dostosowania samochodów do norm spalin, których rzekomo miały przestrzegać, aby dostać zniżkę podatkową (co pewnie technicznie nie będzie wykonalne); druga opcja to pokazowe niszczenie samochodów, żeby pokazać, że niby korporacje nie mogą sobie pogrywać z rządem.
Co do ekologii i bilansu CO2 to zdaję sobie sprawę, że nikt sie tym nie przejmuje, i nikt nie liczy, że może zamiast kupować nowy, "superekologiczny" samochód, bardziej opłaca się dojeżdżać stare żelazo, które może i trochę bardziej truje, ale z CO2 powstałego przy jego produkcji dawno nie ma już śladu.
Zresztą ciężko policzyć, ile CO2 powstaje przy produkcji jednego auta, bo w zasadzie powstaje ono z podzespołów, dostarczanych przez cały wianuszek poddostawców.

Diggerx

2017-03-31, 14:28
A więc to są te słynne "fabrycznie używane passaty" myślałem, że to tylko legenda.

tranzystor

2017-03-31, 22:02
maudite napisał/a:

A ja podejrzewam, że zostaną przed dalszą sprzedażą, w majestacie prawa oczywiście!, zmuszeni do dostosowania samochodów do norm spalin, których rzekomo miały przestrzegać, aby dostać zniżkę podatkową (co pewnie technicznie nie będzie wykonalne); druga opcja to pokazowe niszczenie samochodów, żeby pokazać, że niby korporacje nie mogą sobie pogrywać z rządem.




Technicznie te samochody mogą być dostosowane do wymogów norm czystości spalin, ale kosztem parametrów - mocy i spalania. Wystarczy zmodyfikować oprogramowanie w pojeździe. I właśnie za niespełnienie tych deklarowanych parametrów VW wypłaca odszkodowania, lub odbiera pojazd wypłacając rekompensatę. I wcale nie są to kwoty, dzięki którym właściciele zarabiają.

lexusx napisał/a:

To sa auta odkupione od właścicieli po aferze jak wyszła u vw. Na youtubie pod tym filmem sa komentarze że, vw płaci więcej za używane auto niż ktoś zapłacił za nowe. Ratują wizerunek



Wystarczy poszukać w sieci jakiego rzędu są to rekompensaty, w zależności od stanu USA i silnika (2.0 TDI, czy 3.0TDI), zamiast pie**olić głupoty, jakie to pieniądze VW rozdaje.

doOlsztynaBezWizy

2017-03-31, 23:25
Tak ciężko było z nich utworzyć napis TDI? Się k***a Amerykanom nie chcialo

lexusx

2017-04-01, 02:20
Tranzystor bez spiny. Napisałem co ludzie piszą pod tym filmem na yt.

Sz...........an

2017-04-01, 10:13
Abraxus napisał/a:

Rozumiem amerykanów bo grzechotniki daje się do maszyn - do ciągników, do statków, do agregatów. Prawdziwe auto ma jeździć na benzynie.



Większych bzdur jak żyję nie słyszałem.

BrianGriffin

2017-04-01, 11:41
Nie ma co ukrywać, diesel to jest silnik typowo "robotniczy". Większy moment, wyższa sprawność, ale syfi na czarno i jest konstrukcyjnie trudniejszy. Era silników wysokoprężnych w cywilnych samochodach powoli się kończy, szczególnie że dobra benzyna z turbo również bierze od dołu i nie potrzebuje wielkich idiotyzmów ludzkości, czyli DPF i adblue.

Belweder

2017-04-01, 11:45
Jakby je odpalili to by hamerykanie pomyśleli, że jakieś trawy płoną jakby dymem z tych śmierdzących VW TDI jebło. TDI miał pracować w polu a nie robią z tego silnik do poruszania po ulicy. tranzystor, to ile można jeszcze zejść z mocy ? do 80 KM ? 60? Żeby taki TDI mógł jakieś super nowe normy spełniać ? I 3 DPF`y ? Jeśli już taki szał na ekologie mają to niech odejdą od produkcji diesla na taką skale bo tak ograniczą ten silnik, że to nie będzie miało najmniejszego sensu go kupować. Tym bardziej elektronika która tym steruje zabije zwykłego kowalskiego kosztami plus dwumasa,turbo,pompowtryski i w ch*j innych rzeczy, które diesel lubi zepsuć...

mr-dupa

2017-04-01, 12:16
VW to dobrze przekalkulował i zadbał o wizerunek marki. Za chwile wszystkie Passaty będą elektryczne więc naród Amerykański weźmie wszystko od nich bo przecież to dobra firma i można im zaufać....( zabrali 2.0 Tdi więc cool).
Nie ma co spinać dupki... za kilka lat ropa będzie towarem deficytowym ( a przynajmniej takim go uczynią), więc cóż przyjdzie nam akumulatory ładować.

marcinsud

2017-04-01, 12:52
Akurat w stanach ludzie mają wyj***ne na to czy dymi, chodzi o to, że vw podpadł rządowi, bo korzystał z ulg na któ©e się nie łapał.

Z drugiej strony każdy pickup w USA jest traktowany jak samochód ciężarowy i musi spełniać normy samochodów ciężarowych czyli prawie żadne w stosunku do samochodów osobowych i tak sobie kopcą z tym cumminsów aż miło, a zieloni dostają palpitacji.

pakicito

2017-04-01, 14:20
myślenie niektórych dzieci mnie rozpie**ala :D jak ktoś robi trasy np. 1200 km w jedną stronę autostradą, to powinien jechać benzyną a nie dieslem ? zgodzę się, że małym autem mieć 1.2 benzynkę, nie dość że się opłaca, to się nie ma problemów w zimę itp. w mieście, ale na trasy?