No dobra @upy rozbawione, co to jest, bo widzę że macie wszyscy doświadczenie w używaniu złomu?
Ja od lat mam tylko nowe auta z salonu i za cholerę nie wiem co to za część.
Jak nie wiesz, co to jest, to pewnie nieźle Cię w ch*ja robią w serwisie. Tym bardziej, że pierwsza wymiana oleju w nowym silniku powinna być po niewielkim przebiegu.
Jak się jeździ 20-letnią Hondą do której się co miesiąc litr oleju dolewa, to można zapomnieć że jest coś takiego jak filtr.
Polecam Motula, zajebiście dobry i uniwersalny ...
Jak masz na pokładzie podkręcone 2.4 JTDm, to TYLKO SELENIA i zmiana co 6k, zajebisty silnik jak jest zdrowy, wgniata we fotel...
Aktualnie ujeżdżam AR166, po lifcie, ma dobre pie**olnięcie...
Nie wiem czy Twoja wiedza motoryzacyjna i iloraz na to pozwolą, ale po 20 latach pierścienie ulegają wystarczającemu starciu i zaleca by była ich wymiana, wtedy auto na kolejne 10 lat nie będzie wiedziało co to dolewka. Nie świadczy to o ch*jowym aucie.