18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ostre zatrzymaniekobiety przez policję w Wałbrzychu.

mg93trojmiasto • 2017-01-07, 11:54
Pełny reportaż Ekspresu Reporterów TVP

laxkillah

2017-01-08, 23:16
I wrzucacie jakiegoś pedała ukraińca komentatora k***a wydarzeń. Czubówne sobie trzeba było podłożyć.
A swoją drogą, szczerze pie**ole policje, ale jak mi jakiś dałn powie, że te czarne babsko nie powinno siedzieć w kuchni a nie brać się za prowadzenie auta, to każdej takiej osobie murzyński ch*j w dupe!

pilot92

2017-01-08, 23:38
Tyle tu ekspertów że masakra. Typowe nie znam się a się wypowiem.

Jest taka zasada w mediach - Kto pierwszy puści newsa, ten nadaje mu kształt. I to już zostaje. Bardzo ciężko wyprostować pierwszy kształt wiadomości.
Nie zliczę przypadków, w których obywatel skarżył się na bezprawność działań policji. Bo cóż obywatelowi zostało? Doznał represji? To napisze skargę, ze choćby policjant czapki nie miał - na złość.
Część obywateli uważają siebie samych za święte krowy. Mogą łamać przepisy, mogą robić co im się podoba a jak złapie się ich za rękę, to powiedzą, że to nie ich ręka. Nawet jak będzie nagranie, że ewidentnie kłamią.
W tym przypadku mamy do czynienia z bezczelną nagonką na policjanta i czynnościami, które wykonał w pełni zgodni z prawem.
Obejrzyjcie nagranie i sami oceńcie