18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Oj, aż mnie zatkało

~Velture • 2019-09-19, 11:22
Cytat:

This was on Brazil, Interlagos track. The seatbelt was falsificated, not an original one. The driver didn't knew. He broke both arms, both legs, nose and a few ribs but survived.



Więc jeśli jeszcze są na sali jacyś przeciwnicy zapinania pasów podczas jazdy (bo na jedno wychodzi co przy takich pasach) samochodem to tutaj mały podgląd jaka to może być dla was w przyszłości frajda.

Tutaj macie x0.1 tempo samego momentu uderzenia:


Tutaj pas po wypadku:

maro_trela

2019-09-19, 11:31
Co za pie**olenie o pasach. Fotel przesunęło do przodu.

Empa666

2019-09-19, 11:31
Ty ale on mial zapięte pasy. Ale jak przyk***il to je rozpieło :shock:

Dmger

2019-09-19, 11:32
On miał zapięte pasy, z opisu wynika że podróbki - o czym nie wiedział.

Salieri16000

2019-09-19, 11:42
Velture napisał/a:

Więc jeśli jeszcze są na sali jacyś przeciwnicy zapinania pasów podczas jazdy(...)



Co mają wspólnego przeciwnicy/zwolennicy zapinania pasów z tym nagraniem?! Chyba coś sobie kolego źle przetłumaczyłeś...

Chłop miał zapięte pasy, tyle tylko, że nie wytrzymały uderzenia i się zerwały...

~Velture

2019-09-19, 11:48
@up
No i wyszło konkretnie na jeden ch*j z tym jakby miał niezapięte więc masz pokazane co się stanie jak przyjebiesz bez pasów.
Zadziwiające jak niektórzy potrzebują wyjaśnienia do tak prostego przykładu.

BigCohones

2019-09-19, 11:49
Pasy podrabiane z gównolitu.
Jest to teraz plagą na znanym portalu aukcyjnym.
Można kupić "markowe" pasy z podrabianą homologacją a potem się zdziwić jak na filmiku.
Porządne pasy muszą kosztować.

~Velture

2019-09-19, 11:55
@up
Jakiekolwiek oszczędzanie gdziekolwiek na bezpieczeństwie to jest zwyczajny debilizm.

No ale co kto woli :krejzi:

bloodwar

2019-09-19, 11:58
Pan miał zapięte pasy, mimo że były ch*jowe to przyjęły one sporą część energii kinetycznej na siebie do momentu, kiedy blaszka puściła, więc argument o niezapinaniu pasów "bo to nic nie daje" jest inwalidą (podobnie jak zwolennicy niezapinania pasów po pierwszym wypadku :)

Lyttald

2019-09-19, 12:33
maro_trela napisał/a:

Co za pie**olenie o pasach. Fotel przesunęło do przodu.



Pas to chińska podróba, i koło oryginalnego Sabelta nawet nie leżał.

camson

2019-09-19, 12:57
Głupi cep, a nie drajwer. Po ch*j on w ogóle skręcał jak jadąc prosto asfaltem nie był w stanie wystarczająco zhamować auta? Po co on zaczął skręcać niech mi ktoś wytłumaczy, bo za ch*j nie rozumiem. Przecież tory zazwyczaj się tak projektuje, żeby właśnie wypadać po szybkiej prostej na wprost i tak było, i w tym przypadku. Po prostu cymbał nie wie kiedy ze sceny zejść i odpuścić. Jako dla stałego bywalca torów w życiu bym na taki pomysł nie wpadł... I jeszcze te podjebki sabeltów... ehhhh. Na drugi raz sprawdzi czy posiadają homologację wyścigową, bo i tak dureń miał więcej szczęścia niż rozumu.

~Velture napisał/a:

@up
No i wyszło konkretnie na jeden ch*j z tym jakby miał niezapięte więc masz pokazane co się stanie jak przyjebiesz bez pasów.
Zadziwiające jak niektórzy potrzebują wyjaśnienia do tak prostego przykładu.


Nie wyszedł jeden ch*j, bo większość energii pochłonęły tak czy siak. Bez pasów by go wyj***ło z 20 metrów do przodu przez szybę i przytkałoby go być może raz na zawsze.

petru23

2019-09-19, 17:24
A czemu on przyp***oil przodem a nie bokiem? Bok się wyklepie, silnika już nie. Większa też powierzchnia uderzenia więc i siły się inaczej rozchodzą.
Gdzie tu k***a logika?
Szkoda, że go nie wydachował specjalnie.

jack1204

2019-09-19, 18:18
Jakby była poduszka to nawet bez pasów by się obeszło.

Dr0mg

2019-09-19, 19:52
szczerze powiedziawszy to nawet markowe pasy by mu gówno dały , nikt z was nie bierze pod uwagę konstrukcji auta
klatka, rozpórki ,wszelakie usztywnienia i strefa zgniotu na poziomie ściana - chłodnica i prostopadłe jebnięcie..

Anonimowyja

2019-09-19, 20:10
petru23 napisał/a:

A czemu on przyp***oil przodem a nie bokiem? Bok się wyklepie, silnika już nie. Większa też powierzchnia uderzenia więc i siły się inaczej rozchodzą.
Gdzie tu k***a logika?
Szkoda, że go nie wydachował specjalnie.



Troll detected.

Może dlatego, że ciało ludzkie (głównie chodzi o kręgosłup) najlepiej znosi przeciążenia w kierunku wzdłużnym? Że masz najdłuższą strefę zgniotu, więc przeciążenie jest rozciągnięte w czasie przy jednoczesnym obniżeniu jego maksimum?