18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Oj, aż mnie zatkało

~Velture • 2019-09-19, 11:22
Cytat:

This was on Brazil, Interlagos track. The seatbelt was falsificated, not an original one. The driver didn't knew. He broke both arms, both legs, nose and a few ribs but survived.



Więc jeśli jeszcze są na sali jacyś przeciwnicy zapinania pasów podczas jazdy (bo na jedno wychodzi co przy takich pasach) samochodem to tutaj mały podgląd jaka to może być dla was w przyszłości frajda.

Tutaj macie x0.1 tempo samego momentu uderzenia:


Tutaj pas po wypadku:

G3P4RD

2019-09-19, 21:07
Ja tu widzę że pół samochodu gówno warte , nie dość że ucho w pasach pękło to zobaczcie jak kierownica sie skręciła w chińskie "S" .... tak wychodzą oszczędności ... ale żeby na własnym życiu oszczędzać ....

GrubszySzeregowy

2019-09-19, 21:08
Pasy były jak widać zapięte. A co do ich zapinania, to głupotą jest przymus zapinania pasów.

szympas1

2019-09-19, 23:22
petru23 napisał/a:

A czemu on przyp***oil przodem a nie bokiem? Bok się wyklepie, silnika już nie. Większa też powierzchnia uderzenia więc i siły się inaczej rozchodzą.
Gdzie tu k***a logika?
Szkoda, że go nie wydachował specjalnie.



Bo to front auta posiada największą strefę zgniotu, która przyjmie na siebie najwięcej energii przy uderzeniu. A życie ludzkie jest w tym wypadku ważniejsze od silnika.

impressa88

2019-09-19, 23:59
szympas1 napisał/a:

Bo to front auta posiada największą strefę zgniotu, która przyjmie na siebie najwięcej energii przy uderzeniu. A życie ludzkie jest w tym wypadku ważniejsze od silnika.



W krajach 3 świata to silnik jest ważniejszy. Musze tłumaczyć? Np Chiny na jeden silnik przypada 10 Chińczyków.

robsonx79

2019-09-20, 01:31
Roczek spania na plecach i przestanie boleć przy oddychaniu.

kashato

2019-09-20, 09:05
O kierownicy też nie wiedział? Bo pie**olnęła jak z plasteliny.