18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 11:53
📌 Konflikt izrealsko-arabski (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: 2024-07-16, 22:22
🔥 Aktywiszcza namierzone - teraz popularne
Kwiecień 2021
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Maj 2021
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Czerwiec 2021
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Meksykańska policjantka

~_Yarko_2021-05-12, 22:33
Facet czy baba, idzie jak czołg.


Film zapętlony x 2.
dulek93 • 2021-05-12, 22:37   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (99 piw)
Coś pięknego gruba baba podnosiapska na policjantkę a tu jeb w ryj i odrazu zmienia się postawa z wściekłego wieloryba na poszkodowanego paszteta . Łap piwo

Mewa złodziejka rybek

~Sunday2021-05-12, 16:45

Otóż nie tym razem
Asuritta • 2021-05-12, 17:37   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (78 piw)
fajny filmik ALE znowu kurwa piski pojebanej cipy .... wydarł bym się na nią lub wjebał do wody...

wkurwiaja mnie cipy jebane, dziś na zakupach chciałem bułki zakupić w sklepie a tam kurwa stara wymacała 7 bułek bez rękawiczki i je zostawiła zwyzywałem szmatę od świn które spierdoliły z chlewu... bułki WSZYSTKIE usunięto z lady do kosza przymnie zwracajcie uwagę chcecie wymacane dać dzieciom? bo jakaś cipa chuj wie czy się nie macała po cipie odbycie i wózku a potem długimi pazurami maca żywność... Kurwa ale mam ciśnienie wyjebał bym jej ale nie w tym kraju

Chiński depilacja..

Halman2021-05-12, 15:54

żeby obsłużyć 1,4 miliarda chińczyków to trzeba kombinować...
mesjans • 2021-05-12, 16:28   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (40 piw)
Nie ważne czy mały pajączek czy cała morda w ogniu, baby zawsze wyją tak samo.
Miałam ten filmik wrzucić w temacie idealnych prezentów dla teściowej, ale (jak zwykle w ostatnim czasie) wątek główny zszedł na dalszy plan na rzecz drapania się czyja racja jest 'naj'.
Do rzeczy:
"To mały kawałek minerału uranu znajdujący się w komorze mgłowej, co oznacza, że ​​można zobaczyć proces rozpadu i emisji promieniowania. Czym jest komora mgłowa? To szczelny szklany pojemnik schłodzony do -40 ° C, zwieńczony warstwą płynnego alkoholu. Według Cloudylabs na YouTube, który nakręcił powyższy film, para emitowana z alkoholu wypełnia pojemnik poniżej i większość z nich skrapla się na szklanej powierzchni, ale część z nich pozostanie jako para nad zimnym skraplaczem. „Tworzy to warstwę niestabilnej, nienasyconej pary, która może w każdej chwili ulec kondensacji” - mówi Cloudylabs. „Kiedy naładowana cząstka przechodzi przez tę parę, może wytrącać elektrony z cząsteczek tworzących jony. Powoduje to kondensację niestabilnych oparów alkoholu wokół jonów pozostawionych przez przemieszczającą się cząstkę jonizującą. Ścieżka cząsteczki w materii jest następnie odsłaniana przez ścieżkę złożoną z tysięcy kropelek alkoholu ”.
(Tekst tłumaczony przez google, prawie nie redagowany)

Sadistic uczy i bawi

Lekki szlif na barierkach

~McSadol2021-05-12, 22:09
Spoko akcja , się cwaniaczek zdziwił

kreska90 • 2021-05-12, 23:52   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (55 piw)
C0C0JUMBO napisał/a:

Rozumiem że cwaniak popełnił wykroczenie jadąc pasem do skrętu i przez wysepkę, ale brudas z tira nie dość że spowalnia ruch to jeszcze bawi się w szeryfa w momencie gdy srebrny rycerz jedzie już "legalnie". Tiry na lewym pasie to zmora Polskich autostrad, powinni tego zabronić.



Co ty pierdolisz!!
Dobrze jechal, mial tylko jeden pas do jazdy prosto, jak kurwa miał jechać?? Jak juz mogl chcial zmienic na prawy, po prostu nie spodziewal sie ram tego durnia i tyle

Małpy w pracy

ZbyszekZiobr0_o2021-05-12, 17:01
Łapcie









Asuritta • 2021-05-12, 17:33   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (387 piw)
jaka małpa? pracuje koleś , nie opierdala się, nie kradnie, nie ciągnie socjalu z pracujących, nie sprzedaje broni i dragów dzieciom i innym ...

rozumiem rasizm do skurwieli śmieci społeczeństwa ale do pracujących ludzi?....
"43-letni kierujący motocyklem wraz z pasażerką trafili do szpitala w wyniku doznanych obrażeń po zakończeniu jazdy na barierkach"

LCF • 2021-05-12, 12:37   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (23 piw)
Podoba mi się spokój i opanowanie kierowcy ... ominął a mógł rozjechać

No i pojechał dalej ... a przynajmniej tak nagranie się urywa

Zaklinacz pocisków

Cheeki2021-05-12, 8:19
Allah trzyma go w swojej opiece.

Fx12 • 2021-05-12, 9:11   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (32 piw)
Durni kretyni, ciekawe czy ten allah im potem odbuduje te miasta czy jednak ich 5 następnych pokoleń będzie na to jebać mając zabierane 70% dochodów. A sorry - przyjadą do europy na gotowe, zapomniałem.

Na melinie

John_Yonderbrack2021-05-12, 0:17
Siedzi stary na melinie z zatroskaną miną.
Podchodzą dzieci: tatusiu co sie stało?
Wódka podrożała - mówi mocno zmartwiony ojciec.
Czy to znaczy, że bedziesz mniej pił?
Nie, to znaczy, że bedziecie mniej jeść.