18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jak przyklejony

dobra_kawa • 2015-02-16, 23:09
Krótki pokaz możliwości szwedzkiego cacka.. :shock:


można śmiało od 10s początek jakiś :kupa:







teraz niech spasłe Bugatti się popisze :-P


nie było

susher

2015-02-17, 08:40
Autko bardzo ładne, ale centralny kokpit wydaje się być bardzo plastikowy

Moodyxcore

2015-02-17, 08:42
Piękna maszyna....
Veyron czy Lamborghini czy tam Ferrari może mu lizać jajeczka :D

iwo89

2015-02-17, 08:55
Nie znam się na samochodach tego typu, piwo za laseczkę, która pieprznęła z 5 razy potylicą o zagłówek, wcięły jej się pasy w cycki i się jej to podoba :D :D :pejcz:

stankry

2015-02-17, 08:56
Szwedzkie cacko?

Dr...........le

2015-02-17, 09:01
Co do filmiku głównego w tym poście....

Sranie w banie, h*j w kontrole trakcji. Chce mi zaimponować? To pokażcie k***a pajace j***ne wartości przeciążeń jakie uzyskujecie bujając się po tej płycie lotniska...
Ok wtedy porównam, że np swoim Shelby gt 500 zrobię 0,97g, Corvetta C7 wyrobi 1,05g,
a Wy za pięć razy razy tyle kasy dacie mi no właśnie ile? Na jakich k***a oponach?

Pokażcie w slalomie, że Shleby zrobi go przy 67mph, a Corvetta C7 74mph,
a wsze cudo za pięć razy tyle kasy da mi no właśnie ile?

Podzielcie ekran pionowo na dwa, zestawcie ze sobą filmik jak w slalomie zachowuje się szelbiak a jak wsze cudeńko? Jak on balansuje pomiędzy podsterownością a nadsterownością i jak kierowca pracuje nad tym,
a wasze cudeńko jak idzie jako gokart po sznurku...

Od lewej do prawej po lotnisku to sztywnym, zglebionym golfem III gti da radę podobnie polatać, tak aby na filmie nie było widać pod/nasterowności...

Chwalicie się k***a czym? Jak nie ma to żadnego odniesienia do konkretnych wartości? Chyba, że to wina tych debili co to nagrywali...

fabiothethird

2015-02-17, 09:21
Liczy się kierowca, nie samochód. Choćby auto było nie wiadomo jak