18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jak przyklejony

dobra_kawa • 2015-02-16, 23:09
Krótki pokaz możliwości szwedzkiego cacka.. :shock:


można śmiało od 10s początek jakiś :kupa:







teraz niech spasłe Bugatti się popisze :-P


nie było

susher

2015-02-17, 08:40
Autko bardzo ładne, ale centralny kokpit wydaje się być bardzo plastikowy

Moodyxcore

2015-02-17, 08:42
Piękna maszyna....
Veyron czy Lamborghini czy tam Ferrari może mu lizać jajeczka :D

iwo89

2015-02-17, 08:55
Nie znam się na samochodach tego typu, piwo za laseczkę, która pieprznęła z 5 razy potylicą o zagłówek, wcięły jej się pasy w cycki i się jej to podoba :D :D :pejcz:

stankry

2015-02-17, 08:56
Szwedzkie cacko?

Dr...........le

2015-02-17, 09:01
Co do filmiku głównego w tym poście....

Sranie w banie, h*j w kontrole trakcji. Chce mi zaimponować? To pokażcie k***a pajace j***ne wartości przeciążeń jakie uzyskujecie bujając się po tej płycie lotniska...
Ok wtedy porównam, że np swoim Shelby gt 500 zrobię 0,97g, Corvetta C7 wyrobi 1,05g,
a Wy za pięć razy razy tyle kasy dacie mi no właśnie ile? Na jakich k***a oponach?

Pokażcie w slalomie, że Shleby zrobi go przy 67mph, a Corvetta C7 74mph,
a wsze cudo za pięć razy tyle kasy da mi no właśnie ile?

Podzielcie ekran pionowo na dwa, zestawcie ze sobą filmik jak w slalomie zachowuje się szelbiak a jak wsze cudeńko? Jak on balansuje pomiędzy podsterownością a nadsterownością i jak kierowca pracuje nad tym,
a wasze cudeńko jak idzie jako gokart po sznurku...

Od lewej do prawej po lotnisku to sztywnym, zglebionym golfem III gti da radę podobnie polatać, tak aby na filmie nie było widać pod/nasterowności...

Chwalicie się k***a czym? Jak nie ma to żadnego odniesienia do konkretnych wartości? Chyba, że to wina tych debili co to nagrywali...

fabiothethird

2015-02-17, 09:21
Liczy się kierowca, nie samochód. Choćby auto było nie wiadomo jak
zaawansowane technicznie, patałach za kierownicą i tak rozwali się na pierwszej przeszkodzie.


favi_fav

2015-02-17, 10:07
Dlaczego w takich filmach nie pokazują zegarów? Rozumiem rajdówka, wciska się w zakręty, wtedy niekoniecznie, a tu? Kiedy najwartościowszą rzeczą są przyspieszenia? Ok, niby mogę sobie liczyć raz,dwa,trzy jest setka, ale równie dobrze mogę sobie wyobrazić jak jedzie bez oglądania

9z...........c9

2015-02-17, 10:31
Tylko że Bugatti Veyron to samochód dopuszczony do ruchu drogowego, którego można najnormalniej kupić, a tamtym można co najwyżej jeździć po torze. Więc jak dla mnie Veyron dalej na pierwszym miejscu.

Moodyxcore

2015-02-17, 10:49
z tego co wiadomo mi Koenigsegg Agera R jest dopuszczony do ruchu drogowego i mozna go normalnie kupić

NasterX

2015-02-17, 10:55
Schabovy napisał/a:

Oj tam, samochód dla kretynów bez jakichkolwiek umiejętności. Fura zrobi wszystko za nich...
Jednak uważam, że piękny samochód. O.O



wracaj k***a do swojego trabanta auto dla prawdziwych mężczyzn, nic za ciebie nie zrobi tylko ty i samochód coś pięknego

rednoire

2015-02-17, 11:56
DrMenegele napisał/a:

Co do filmiku głównego w tym poście....

Sranie w banie, h*j w kontrole trakcji. Chce mi zaimponować? To pokażcie k***a pajace j***ne wartości przeciążeń jakie uzyskujecie bujając się po tej płycie lotniska...
Ok wtedy porównam, że np swoim Shelby gt 500 zrobię 0,97g, Corvetta C7 wyrobi 1,05g,
a Wy za pięć razy razy tyle kasy dacie mi no właśnie ile? Na jakich k***a oponach?

Pokażcie w slalomie, że Shleby zrobi go przy 67mph, a Corvetta C7 74mph,
a wsze cudo za pięć razy tyle kasy da mi no właśnie ile?

Podzielcie ekran pionowo na dwa, zestawcie ze sobą filmik jak w slalomie zachowuje się szelbiak a jak wsze cudeńko? Jak on balansuje pomiędzy podsterownością a nadsterownością i jak kierowca pracuje nad tym,
a wasze cudeńko jak idzie jako gokart po sznurku...

Od lewej do prawej po lotnisku to sztywnym, zglebionym golfem III gti da radę podobnie polatać, tak aby na filmie nie było widać pod/nasterowności...

Chwalicie się k***a czym? Jak nie ma to żadnego odniesienia do konkretnych wartości? Chyba, że to wina tych debili co to nagrywali...



Nikt Ci nie chce imponować, wypie**alaj do tej swojej gry, w której jeździsz tymi swoimi autkami.

Cez83

2015-02-17, 11:58
Veyron i Koenigsegg to zupełnie inne auta .... nie umniejszając Veyronowi który na pewno niesamowitym samochodem ale od Koenigsegg dostanie lanie na torze :) Veyron to auto na autostrady...
Ps. Czasy przejazdu power lap times w Top Gear
01:18.3 - Bugatti Veyron 16.4 (1001KM)
01:17.6 - Koenigsegg CCX (806KM)
Niestety nie mają jeszcze Koenigsegg Agera R dla tego zestawiłem Koenigsegg CCX z pierwszym Veyronem.

Nikkoo

2015-02-17, 12:24
@DrMenegele

Haha shelby gt-500 i c7. To jak by porównać resory piórowe do sprężyn i amortyzatorów(nie sugeruje że któreś z nich je posiada, ale taka przepaść je dzieli).

Koenigssegg One czyli ostatnie dzieło generuje do 2.01G przeciążenia bocznego, a ten na filmie 1.6g. Na ich stronie najgorszy i najstarszy model ma 1.3g. Czyli i tak więcej niż c7, więc pojedzie szybciej w slalomie niż Shelby, dodatkowo film pokazuje, że auto zachowuje b. dużą stabilność i w slalomie nie wystąpi ani pod ani nadsterowność, chyba że ktoś to zrobi umyślnie lub będzie próbował nagiąć prawa fizyki.

koenigsegg[kropka]com/models/ - Polecam doczytać zanim się wyskoczy z czymś takim ;)

wojtoon

2015-02-17, 12:43
Przybyłem z przyszłości

Ten koleś dziś por*cha