18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Napełnie se butle gazem,butla,pożar,ogień,stacja paliw,

zonker88 • 2023-05-18, 08:38
Co się może stać?
Akcja z Brzegu, woj. opolskie


Adenoid_Hynkel

2023-05-18, 22:53
radek225 napisał/a:

Benzyna? Skrajnie łatwopalna.
Gaz? Skrajnie łatwopalny.
To może baterie? Li-ion i Li-po to bomby na kołach/ Kwasowe są bardzo bezpieczne, ale mają niską gęstość energetyczną i są cholernie ciężkie.
Dlatego jeżdżę dieslem. Diesle są wydajniejsze od beznyniaków, a żeby opary ropy zaczęły się w ogóle palić to trzeba się baaaardzo postarać. Łatwopalność ropy jest na poziomie oleju jadalnego.
Wiedzieli już o tym Niemcy w czasie II w.ś. Na początku wojny silniki niemieckich czołgów były benzynowe. Jednakże po trafieniu w zbiorniki z paliwem czołg momentalnie stawał w płomieniach. Stąd późniejsze czołgi jeździły na ropę.



To chodzi o moment obrotowy. Diesel się nadaje do ciężkiej pracy tak jak w ciężarówkach czy w rolnictwie czy każdym innym dużym transporcie

Makulata

2023-05-19, 00:07
jacek44 napisał/a:

kupowałem w poniedziałek i za butlę 11kg płaciłem już "tylko" 63zł. Jakiś czas temu widziałem wykwit januszowych poradników na yt jak napełniać butle na stacji. j***ne k***a ameby. Mam nadzieję, że dojebią mu taką karę, że się obsra.



Ale trzeba być debilem, by chwalić się dwykrotnym przepłaceniem za gaz i nazywać ludzi, którzy tego nie robią januszami xD

d-_-bE.Prigozhin61

2023-05-19, 00:28
Na bank ukr.Oni jeżdżą takimi mazdami.Swoja drogą jest zakaz napełniania butli

Res0r napisał/a:

Właśnie koleżko zrobiłeś z siebie większego kretyna niż ten z filmiku. Tamten chociaż miał motyw zatankować butlę za 30 zł a nie wymienić w punkcie za 85 zł.
1) Silniki diesla w samochodach osobowych generują około dwukrotnie większy moment obrotowy od silników benzynowych o podobnej pojemności.
2) Przełożenia zmiany biegów zależą od skrzyni biegów a nie od rodzaju paliwa.
3) Nawet nie wiem jak się odnieść do "utrudniania jazdy" przez silnik diesla - jesteś po prostu debilem, który najprawdopodobniej nie ma nawet prawa jazdy. Typu nie znam się, to się wypowiem.



To skoro są takie zajebiste to dlaczego w wyścigach czy rajdach nie stosuje się tego gówna?

Makulata napisał/a:

Ale trzeba być debilem, by chwalić się dwykrotnym przepłaceniem za gaz i nazywać ludzi, którzy tego nie robią januszami xD



Debilem jesteś ty.Jak coś się stanie żadne ubezpieczenie tego nie pokryje.Po2 LPG to inny gaz.

markop4321

2023-05-19, 00:36
Nie w instrybutor k***a

Płatek

2023-05-19, 10:36
radek225 napisał/a:

Benzyna? Skrajnie łatwopalna.
Gaz? Skrajnie łatwopalny.
To może baterie? Li-ion i Li-po to bomby na kołach/ Kwasowe są bardzo bezpieczne, ale mają niską gęstość energetyczną i są cholernie ciężkie.
Dlatego jeżdżę dieslem. Diesle są wydajniejsze od beznyniaków, a żeby opary ropy zaczęły się w ogóle palić to trzeba się baaaardzo postarać. Łatwopalność ropy jest na poziomie oleju jadalnego.
Wiedzieli już o tym Niemcy w czasie II w.ś. Na początku wojny silniki niemieckich czołgów były benzynowe. Jednakże po trafieniu w zbiorniki z paliwem czołg momentalnie stawał w płomieniach. Stąd późniejsze czołgi jeździły na ropę.





Napisz po prostu, że jeździsz ciężarówką i kradniesz paliwo jak robak.

blackmalder

2023-05-20, 11:45
radek225 napisał/a:

Benzyna? Skrajnie łatwopalna.
Gaz? Skrajnie łatwopalny.
To może baterie? Li-ion i Li-po to bomby na kołach/ Kwasowe są bardzo bezpieczne, ale mają niską gęstość energetyczną i są cholernie ciężkie.
Dlatego jeżdżę dieslem. Diesle są wydajniejsze od beznyniaków, a żeby opary ropy zaczęły się w ogóle palić to trzeba się baaaardzo postarać. Łatwopalność ropy jest na poziomie oleju jadalnego.
Wiedzieli już o tym Niemcy w czasie II w.ś. Na początku wojny silniki niemieckich czołgów były benzynowe. Jednakże po trafieniu w zbiorniki z paliwem czołg momentalnie stawał w płomieniach. Stąd późniejsze czołgi jeździły na ropę.



Jeździsz Dieslem dlatego, że boisz się, że Ci auto wybuchnie?
Trzeba mieć nieźle nasrane.

Brojler

2023-05-21, 17:31
radek225 napisał/a:

Benzyna? Skrajnie łatwopalna.
Gaz? Skrajnie łatwopalny.
To może baterie? Li-ion i Li-po to bomby na kołach/ Kwasowe są bardzo bezpieczne, ale mają niską gęstość energetyczną i są cholernie ciężkie.
Dlatego jeżdżę dieslem. Diesle są wydajniejsze od beznyniaków, a żeby opary ropy zaczęły się w ogóle palić to trzeba się baaaardzo postarać. Łatwopalność ropy jest na poziomie oleju jadalnego.
Wiedzieli już o tym Niemcy w czasie II w.ś. Na początku wojny silniki niemieckich czołgów były benzynowe. Jednakże po trafieniu w zbiorniki z paliwem czołg momentalnie stawał w płomieniach. Stąd późniejsze czołgi jeździły na ropę.



Panie, ale to Polacy jako pierwsi użyli silnika wysokoprężnego do napędu czołgu. Niemcy może wiedzieli, ale gówno zrobili

:-)

Sigonek

2023-05-23, 19:35
radek225 napisał/a:

Benzyna? Skrajnie łatwopalna.
Gaz? Skrajnie łatwopalny.
To może baterie? Li-ion i Li-po to bomby na kołach/ Kwasowe są bardzo bezpieczne, ale mają niską gęstość energetyczną i są cholernie ciężkie.
Dlatego jeżdżę dieslem. Diesle są wydajniejsze od beznyniaków, a żeby opary ropy zaczęły się w ogóle palić to trzeba się baaaardzo postarać. Łatwopalność ropy jest na poziomie oleju jadalnego.
Wiedzieli już o tym Niemcy w czasie II w.ś. Na początku wojny silniki niemieckich czołgów były benzynowe. Jednakże po trafieniu w zbiorniki z paliwem czołg momentalnie stawał w płomieniach. Stąd późniejsze czołgi jeździły na ropę.



długo sobie nie pojeździsz