18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Na rowerze idiota bez szkoły.

de...........nt • 2017-03-02, 12:21
Kraków.
Krótki, acz treściwy film.
W końcu nadejdzie moment, kiedy będzie trzeba montować tablice rejestracyjne na rowery poruszające się po drogach publicznych.


Bachowski

2017-03-02, 17:37
Co za spedalona k***a!

Sam jeżdżę rowerem, i to zajebiście dużo, bo bardzo to lubię. Jeżdżę ekstremalnie ale zawsze, k***a ZAWSZE uważam, żeby nie wjechać komuś pod koła, a na ulicy głowa mi chodzi na boki jak u sowy. Wiecie czemu? Bo samochodem jeżdżę od 10 lat i dlatego wiem, jak wk***iający potrafią być cykliści bez mózgu, wyobraźni i godności człowieka. Pomijając fakt, że po prostu nie chcę być złamasem na drodze pamiętam jeszcze co nieco z lekcji fizyki i wiem, że w takim starciu nie mam szans. Będąc trupem niewiele mi przyjdzie po tym, że ktoś mi przyzna rację. Zasada na rowerze jest prosta - unika dróg o zwiększonym ruchu, bo w konfrontacji z samochodem jesteś na przegranej pozycji. Nie warto z tym nawet polemizować.

Jak widzę takiego zjeba umysłowego, jak ten na filmie, to mi się nóż w kieszeni otwiera. Jeszcze cwaniaczek faka pokazał a to zajechanie drogi przy zjeździe w lewo było już wyżyną sp***olinizmu. j***łbym łyżką do opon po tym pustym łbie, aż poczułbym asfalt. Skąd się takie pojeby biorą?

P.S. Kierowca samochodu powinien w niego uderzyć już na pierwszym skrzyżowaniu. Wymuszenie to wymuszenie, kierowca byłby niewinny, a ten nieznający zasad drogowych cwe* miałby całkiem sporą szansę na rozbicie pustego łba.
To by dopiero był filmik!

P.S. UBcjaPOLSKA, weź ty (celowo małą literą) się jebnij się w ten pusty czajnik. Frajer to Cię w dupsko codziennie dyma po odprawie, zanim zaczniesz patrolować krawężniki.

Właśnie przez takich pok***ieńców z kompleksem małego członka, jak ty, w tym kraju gardzi się policjantami.

magicrodek123

2017-03-02, 17:45