Kolejny MotoznaFca, z tego co widziałem to tego odcinka tutaj nie widzieliście, a Tico przecież każdy zna. Jeśli ktoś mnie nie ogląda to pierwszą minutę może sobie odpuscić, bo przepraszam za to że jestem niedouczonym ch*jem. A tak to pozdrawiam i miłego seansu
@Kickster
O tych wersjach z klimą i spadkiem mocy to słyszałem, że moc spadała tak drastycznie, że nie dało się jechać. Kierowca miał do wyboru albo się chłodzić (na postoju), albo jechać...
Ta kwestia klimy to nie tylko w erotico. Nowsze limuzyny segmentu A z motorami o mocy 55-70 kuni mają dokładnie to samo, z tą różnicą, że przy bucie ww podłodze klima jest elektroniczne odłączana
każdy samochód z włączoną klimatyzacją będzie miał mniej mocy. Jeden więcej, drugi mniej, z tym że w nowych modelach jest to sterowane przez komputer, tak jak napisał avic. Włączona klimatyzacja w niektórych modelach może też wpływać na zmianę elastyki silnika i może to zabawne, ale z klimą żeby wyciągnąć z silnika mniej więcej tyle co bez niej, trzeba umieć odpowiednio jeździć.
A co do tico to jest tak kurewsko zdradliwy i zagadkowy samochód, że mógłbym o nim książkę napisać
Ko...........ki
2016-02-20, 01:06
avic napisał/a:
limuzyny segmentu A z motorami o mocy 55-70 kuni
Mogę prosić o przykład? Chyba, że ów 'motor 55-70 koni' jest od samej klimy.
Pytam bo wykracza to poza zakres informacji przeze mnie posiadanych a korzystanie z wujka google dzisiaj boli [tak - tym razem się nie przypie**alam]