18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

motocykl...

de_Sade • 2019-06-07, 19:59
...ładnie położony.


dennissliwa

2019-06-08, 09:48
Tych jełopów na sadisticu nie przegadasz. Nigdy motorem nie jeździli ale wiedzą najlepiej. Bada debili

668686

2019-06-08, 10:10
@anallizator nie zesraj się internetowy napinaczu

stefanwtiorturiowanyprzez

2019-06-08, 11:30
Tam miał setunie na liczniku moim zdaniem za mocno wcisnął hamulce,na mokrej kostce i chyba mu koło zablokowało,bo jakby te hamulce nic nie zadziałały,żadnego wytracenia prędkości.Te maszyny mają za duże przyspieszenie,moc względem masy,przyczepności ogumienia dlatego zabijają i będą to robić dalej,jakby opony w tym motocyklu z przodu i z tyłu były szerokości samochodowej,albo ciut mniejszej wyhamowałby w połowie drogi do tego samochodu

TłustyManat

2019-06-08, 15:05
Nie jestem ekspertem ale "balansem ciała"?
Balansem h*ja szybko zrobisz, to nie rower.
Dlatego umiejętność stosowania przeciwskrętów na moto jest tak ważna.

Tutaj koleś ani nie balansował ani nie robił przeciwskrętu.
Po prostu za ostro docisnął tylni hamulec i mu się zablokowało tylne koło.
Do tego ta droga z bruku, i tak nieźle wyszło bo raczej nie miał szans wyhamować.
Co do samej prędkości, patrząc na zegary obstawiam prędkość rzędu 90 - 120 km/h

AndyDy

2019-06-08, 15:37
Motocyklista napewno kopał w hendiku aż się iskrzyło...

KKuubbaa

2019-06-08, 22:52
ANALizator napisał/a:

jak zwykle wina motopozdy. kierowca osobówki powinien go zr*chać w dupę



Jeszcze jak!
Jak zawsze wina motocyklisty!

lordindycznik

2019-06-08, 23:22
Ciekaw jestem ilu z was kiedykolwiek jeździło na czymś mocniejszym niż wska, nie chce nikogo obrażać, ale ch*ja wiecie, a się mądrujecie :)

Jeden ziomek pisze, że jak by moto miało szerokość opon jak w aucie to by wyhamowało w połowie drogi, serio ? Zastanów się nad profilem opony motocyklowej, a samochodowej, chodzi mi o jej przekrój :)

Kolejni eksperci mówią, że balans ciała ch*ja daje, nie zgodzę się, gdy balanasujemy ciałem to mimowolnie wytrącamy moto z pionu, zweryfikujcie to sobie na YT :) Jeśli nadal mi nie wierzycie, a macie moto proponuje zabrać pasażera, wy jako kierowcy skrecajcie uzywając przeciwskrętu, a wasz pasażer niech przechyli się w przeciwnym kierunku niż chcecie skręcić, tylko uprzedzam pojedziecie prosto wiec balans ciała i przeciwskręt zawsze idzie w parze :)

Czy było wyjście z tej sytuacji nie wiem, efekt końcowy tej gleby jest taki ze motocyklista żyje, i nic mu się nie stało wiec niema się co rozczulać :) moto się zmieni lub wyklepie.

Ktoś wspomniał, że moto nie hamuje, może miał kstare gumy które w połączeniu z ABSem i śliską nawierzchnią dały efekt braku hamowania :)

serenity

2019-06-09, 10:49
Janusz_k napisał/a:

Widać że nie masz pojęcia o jezdzie motorem, nie ma szans aby ominąć auto, w 2 sek to widać dlaczego, auto zajmuje cały pas a on ma góra 10m do niego i musi zmienić tor o min 1m. Przy tej prędkości może to tylko zrobić balansem ciała, i nie ma szansy aby zrobić to tak szybko, dlatego tak wiele jest zderzeń przy zajechaniu
drogi, motor to nie auto, kierownicą nie odbijesz bo od razu lecisz na mordę do przodu, najbezpieczniejsze jest położenie się na ziemi.



Debilem trzeba być żeby wsiąść na coś co potrafi zapie**alać z taką szybkością i nie mieć nad tym panowania! ch*j w dupę wszystkim na szlifierkach na drogach! Bo kierowcami tych idiotów nie można nazwać!

Lizodup

2019-06-09, 11:14
typowa motop*zda co kladzie motocykl. ch*j mu w dupe