18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Mosorny Groń trasa Fr+parę gleb

Gównoburz • 2015-12-09, 17:46
Pierwszy sklecony filmik przy którym miałem okazje wytestować kamerkę. Jest parę gleb, zachęcam do oglądania.Zalecam odpalać w jakości 1080 p 60 klatek.




Materiał własny

Gównoburz

2015-12-11, 00:38
@Nameless
W filmiku przeważały ujęcia z klatki ale były też ujęcia z głowy :D Używałem zarówno J-hook'a jak i zwykłej szybkozłączki.Co do tych 60 klatek to człowiek się uczy na błędach i następnym razem będzie już to ogarnięte :D Jak ktoś jest w stanie polecić dobrego kodeka w sony vegasie13 to byłbym w opór wdzięczny, bo renderowałem do wyjściowego formatu .mp4 przez SONY XAVC HD 1080 LONG-GOP 59.94 p przy czym wejściowe pliki to były głównie .mp4 .Co do samych redukcji efektów opadającej migawki i innych ch*jów mujów to niestety jestem za duży laikiem i za mało siedzę w temacie żeby tak dopieszczać filmiki.

@Catar
W decathlonie, na promocji.Jak widać na filmie się nie rozj***ły mimo przejechania dupskiem po glebie, więc generalnie polecam :D

Rax

2015-12-11, 01:13
nie wiem co za pojeb wymyslił 60fps dla filmu...
też macie wrażenie że wszystko jest za żywe, za żwawe...
"oko ludzkie nie rejestruje już błysków powyżej 45–53 na sekundę, dlatego postrzegamy np. światło świetlówki jako ciągłe, chociaż pulsuje ono z częstotliwością 100 lub 120 błysków na sekundę."

na ch*j to? a już wiem... hd już nie jest hd, teraz musi być 4k itp itd ludzie zachłanne k***y, bydło do kupowania i moje refleksje z niedożywienia

dasdasvxcvbxcbcvnnnnn

2015-12-11, 01:16
@Gównoburz nagrywam filmy na YT na co dzień, więc powiem wam czemu macie taką słabą jakość na tych nagraniach o których piszecie. Przedewszystkim musisz przy renderowaniu ustawić opcje:

Variable Bit Rate, a nie jak na 100% ustawiłeś Constant Bit Rate.