18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

Moja przygoda z vectra

wortor • 2013-12-02, 17:51
KU PRZETSRODZE

Dla wszystkich zainteresowanych uslugami vecrty.

21.11 skladam zamowienie na uslugi internetowe
26.11 17.00 przyjezdza monter i montuje usluge informujac ze zacznie ona dzialac do 2 godzin od montazu
26.11 20.00 internet nadal nie dziala. Dzwonie do obslugi klienta, przyjmuja ode mnie zgloszenie dodajac ze za 24 godziny bedzie dzialac
27.11 21.30 internet nadal nie dziala. Dzwonie do O.K. Pani informuje mnie iz moje zgloszenie zostalo zamkniete. Gdy pytam dlaczego odpowiada szczerze ze nie wie. Gdy pytam przez kogo odpowiada szczerze ze nie powie
27.11 22.00 zakladam nowe zgloszenie dodajac przy tym ze prosze jednak o wymiane modemu na modem wifi z doplata 5zl miesiecznie do rachunku. Pani na poczatku marudzi, w koncu jednak zapewnia mnie ze to zalatwi i jutro do 14 zadzwoni do mnie monter
28.11 20.00 Dzwonie do O.K. Pani informuje mnie iz nie wie czemu nikt sie ze mna nie skontaktowal oraz ze w zgloszeniu nie ma mowy o wymianie modemu na modem wifi. Proponuje ze ona takie zgloszenie przyjmie ale doplata miesieczna wynosic bedzie 10zl. Zgadzam sie na to
29.11 10.00 Dzwoni do mnie monter z pytaniem o ktorej moze przyjechac wymienic modem. Na pytanie czy na modem wifi odpowiada zdziwiony ze nie. Odprawiam go z kwitkiem
29.11 18.00 Dzwonie do O.K. Pan informuje mnie iz na moim koncie nie ma zadnego zlgoszenia o wymiane modemu. NA moja prosbe o podanie imienia i nazwiska stwierdza ze przelaczy mnie do innego dzialu i tak tez czyni
29.11 18.10 Zostalem przelaczony. Pani ponownie stwierdza ze owszem jest zgloszenie (sic!!!) i ze bedzie za 5zl tylko musi mnie przelaczyc do dzialu sprzedazowego w celu potwierdzenia
29.11 18.20 Pan z dzialu sprzedazowego stwierdza ze nie ma takiego zloszenia i ze nie moze go zrobic bo skoro jestem juz klientem to aby wymienic modem router musze zaplacic 149zl dodatkowo oraz co miesiac placic 10zl. Po 10 minutach moich naciskow stwierdza ze pozostali pracownicy klamali. Obiecuje wyjasnic i zadzwonic w poniedzialek do 14.00
2.12 12.00 Dzwoni do mnie monter z pytaniem o ktorej moze przyjechac wymienic modem. Na pytanie czy na modem wifi odpowiada zdziwiony ze nie. Zalewa mnie krew
2.12 15.00 Dzwonie do O.K. Pani stwierdza ze zadnego zloszenia nie widzi i ze moze je przyjac zapewniajac ze bedzie mnie to kosztowac 5zl miesiecznie. Twierdzi ze pan z piatku mnie oklamal. Proponuje montaz 6 grudnia czyli w ostatni dzien w ktorym moge bez podania przyczyny wypowiedziec umoge. Odmawiam

Nie pisze tego zeby sie wyzalic ale zeby pokazac jak niekompetentni i niedouczeni sa pracownicy vectry. Nigdy w zyciu nie spotkalem sie z taka gowniana obsuga a wierzcie mi mam spore doswiadczenia (netia,orange,tp,tmobile) Jutro lece wypowiedziec umowe a wszystkim polecam trzymac sie od vectry jak najdalej.

W ramach ciekawostki dodam iz przez niecaly tydzien spedzilem na ich magicznej infolinii ponad 3 godziny.

Na koniec mam pytanie. Jak moge zlozyc grupowa skarge na pracownikow vectry? Notowalem wszystkie nazwiska i godziny polaczen wiec nie powinno byc z tym problemu.

hubi96

2013-12-02, 18:01
Na pracowników raczej nie ale możesz się zgłosić do federacji konsumentów i opisać jak cie potraktowała firma. W sumie jak już rozwiązujesz umowę to i tak nie jest to potrzebne. Gdybyś ciągnął umowę dalej to mógłbyś się domagać zadośćuczynienia w postaci abonamentu lub jakiejś usługi. Jak bym był tobą to od razu na wejściu napisałbym reklamację na stronę formatu A4. Możesz im w rozwiązaniu umowy opisać całą sytuację, chociaż wątpię żeby przez jednego luda coś się tam zmieniło na lepsze.
Wytrwałości! :)

Qbiini

2013-12-02, 18:16
heh a sprawdzałeś czy nie masz zablokowanego dostępu do neta przez firewalla?? ;>

lukaszdzi

2013-12-02, 18:42
Trzeba nagrywać takie rozmowy a potem do neta cały komplet. Mieliby reklamę jak sie patrzy.

Poza tym wszystkie sieciówki i korporacje telewizyjno telekomunikacyjne to dno i wodorosty.

Ostatnio tato zamówił do domu nc+ to o tym, że dekodery multiroomie muszą być połączone przez wifi albo kablem dowiedział się po okresie możliwego 10 dniowego wypowiedzenia.

Przy podpisywaniu umowy czy w regulaminach nie ma o tym ani słowem. Dopiero w jakiś technicznych bzdurach w najciemniejszych zakamarkach na ich stronie.


Duentar

2013-12-02, 19:29
Korzystam z Vectry - naprawdę nie polecam firmy

McMenel

2013-12-02, 21:29
Hehe ładnie potrafią sobie policzyć za modem z WiFi. 10 ZŁ co miesiąc umowa pewnie 12 miesięcy 120 zł kkiedy za 100 można mieć router z możliwością instalacji open wrt. Do tego burdel.... Ech dlatego zawsze chcę jedynie aby wyjście providera było RJ-45 coby można było własny sprzęt podpiąć

trackkk

2013-12-02, 21:57
Ja tam nie miałem nigdy problemów z vectrą, przyjechała do mnie ładna pani, podpisałem umowę, 3 dni później byli monterzy, wszystko od ręki działało, mimo że mieszkanie było bez ani jednego kabla na korytarzu; niedługo przedłużam umowę. kiedyś w innym mieszkaniu miałem internet z ery, co 2-4 dni nie działał, a za rachunki do biura obsługi któregoś miesiąca zapłaciłem prawie równowartość abonamentu.

eNeRgOo

2013-12-03, 02:02
Mam vectre i ostatnio jeszcze zmieniło mi się IP. Zdziwiony faktem poszperałem na internetach i dowiedziałem się, że jego lokacja to Saint Petersburg.

dubbeat

2013-12-03, 02:07
Ja także nie polecam usług Vectry, ostatnio "zarobiłem" 500zł i 10pkt karnych

MortiCRX

2013-12-03, 02:13
McMenel napisał/a:

Hehe ładnie potrafią sobie policzyć za modem z WiFi. 10 ZŁ co miesiąc umowa pewnie 12 miesięcy 120 zł kkiedy za 100 można mieć router z możliwością instalacji open wrt. Do tego burdel.... Ech dlatego zawsze chcę jedynie aby wyjście providera było RJ-45 coby można było własny sprzęt podpiąć



Takimi mądrymi hasłami rzucasz, a nie odróżniasz RJ45 od 8P8C....

Doremi

2013-12-03, 02:27
Ja na internet od Vectry czekałem prawie miesiąc, ale poza tym jest ok.

La...........vo

2013-12-03, 02:27
Tak jest chyba w każdej z tych śmiesznych firm od zakładania netu... Mają cię w dupie jak już podpiszesz umowę. Pół biedy jak wszystko działa, ale jak tylko zaczyna się coś j***ć to musisz się sam z tym wszystkim bujać. A ludzie pracujący na infolinii to debile, które nie potrafią rozwiązać żadnego problemu technicznego...

Ja raz miałem problem, bo za cholerę nie chciał mi działaś modem z wifi po podłączeniu. Po 20 telefonach okazało się, że nie uaktywnili tam takiej możliwości (nie jestem specem, więc nie powiem o co chodziło), żeby działał tego typu modem, a ja przez prawie tydzień j***łem się z tym, kombinowałem i cudowałem, próbując już wszystkiego, bo nikt mi nie potrafił pomóc... W końcu trafiłem na ogarniętą babkę i w 5 minut powiedziała mi o co chodzi i zrobiła co trzeba, by zadziałało.

Pokh

2013-12-03, 02:34
Nie widziałem nikogo kto by się tak dał j***ć w dupe haha. Ty tak serio?

PVWXU

2013-12-03, 02:36
Mi osobiście na na złość działa netia. Przez 3 miesiące wymienili mi modem (netiaspot) 3 razy. Raz spalił się po tygodniu. 2 kolejne byłem przez internetu, dostałem paczkę z modemem. Okazało się, że przysłali mi zj***ny modem więc kolejny tydzień czekałem na nowy. Jako, że raz pewien pajac co przyjechał z meblami nie zauważył kabla telefonicznego(netia ma umowę z tp, działają na ich kablach) zerwał mi w p*zdu kabel. Zgłosiłem, oczywiście muszą to zgłosić do TP bo ich monterzy bla bla bla. Sam k***a wziąłem drabinę i zrobiłem ten kabel - w CV moge wpisać monter? W dodatku na dniach nie mogę nawet spokojnie przypie**olić jakiemuś szwabowi w BFa czy obejrzeć film na YT w FULL HD posiadając internet 10mb bo dioda lubi zmienić się na czerwoną, dla psikusa.

frankenstein

2013-12-03, 02:47
Po pierwsze - pracuja tam studenci którzy gówno wiedzą - maja kartke z odpowiedziamy na pytania które ryją na pamięć i tyle.
Po dwa - wyślij im skarge na pismie( ewentualnie w mailu - ale radze na piśmie)
Po trzy - dzwonisz na infolinie i prosisz o rozmowe z kierownikiem działu/ przełożonym.
Po cztery - jeżeli punkt wyżej nie pomaga piszesz maila na ich adres bądź starasz się znaleźć numer/kontakt do osoby odpowiedzialnej za obsługe klientów.