topic

Lesbijki wykastrowały a potem zabiły chłopca.

poligon6 • 2019-06-12, 13:14
Postepowo.




Dwie progresywne lesbijki najpierw wykastrowały chłopca obcinajac mu penisa, a po roku zamordowały. Jedna z nich była matka 6-cio letniego chłopca.

Ciało dziecka znaleziono rozczłonkowane i obdarte ze skóry. Partnerka matki chłopca próbowała spalić jego szczątki na grillu.

Przyczyna nie jest znana ale pewnie walczyły z patryjarchatem.

Tyle w temacie posiadania przez homo dzieci.

http://www.wykop.pl/ramka/4997649/dwie-brazylijskie-lesbijki-wykastrowaly-i-zadzgaly-chlopca-w-mediach-cisza/

Shanttyy

2019-06-12, 13:52
Jak nie jest znana przyczyna... próba ugrillowania dzieciaka -> taka masa wymaga

tarcer123

2019-06-12, 13:54
Pary homoseksualne nie mają i nie mogą mieć prawa do wychowywania dzieci. Amen

r061071

2019-06-12, 13:58
up zgadzam sie ale i cała patologia zyjaca na socjalu

McQurwa

2019-06-12, 14:25
Coś mi się tutaj nie klei, Twój tekst z załączonym linkiem

HAL9000/2

2019-06-12, 14:54
zaraz wybije gówno i będzie pie**olić ze w hetero mamy to samo...

Alexxander

2019-06-12, 14:57
Zartykułu wynika, że motywem zabójstwa była czarna magia. Nie ma tutaj więc mowy o jakiś postępowych osobach. To, że ktos jest lesbijką jeszcze nie znaczy, że jest postepowy. Dużo par hetero morduje swoje dzieci w rózny sposób. Nie ma tu znaczenia orientacja tylko jakim człowiekiem się jest. Takie osoby jak te kobiety z artykułu to bestie i niezależnie od tego czy są chore psychicznie, czy złe trzeba je odseparować od reszty społeczeństwa najszybciej jak sie da, najlepiej starą metodą z użyciem szubienicy. Nie rób z tego propagandy przeciw homoseuakalistom. :roll:

TB303

2019-06-12, 15:00
To Brazylia. Takie zachowania jak tych Brazylijek, to tam chleb powszedni. Poj***ny kraj, poj***nych ludzi.

HAL9000/2

2019-06-12, 15:04
TB303 napisał/a:

Ja wiem, że inteligencją to ty nie grzeszysz Hal(jak większość na tej od dawna żałosnej stronie), ale nawet ślepy by zauważył, że nie napisałem tego poważnie, a był to niewinny, żartobliwy odnośnik do twojego komentarza. .



naprawdę uważasz że osoba prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą od wielu lat przynosząca zyski, że osoba która w małym palcu ma tajniki filmowania, montażu, marketingu jest umysłowym mułem? uważasz się za osobę o wysoce wysublimowanym żarcie?
może moja odpowiedz byłą bardziej wysublimowana od twojej i już nie przykroczyłęś tego za wysokiego dla ciebie progu? nie, nie musisz odpisywać... mam wyj***ne na twoją odpowiedź.

traf

2019-06-12, 15:04
w więzieniu je dojadą,pewnie niedługo będzie ciekawy filmik :)

poligon6

2019-06-12, 15:06
Alexxander napisał/a:

To, że ktos jest lesbijką jeszcze nie znaczy, że jest postepowy.



HEEREZJAAAA!!!!! Wszyscy wiedzą że katolstwo jest ciemne a LBGT postepowe. Jest to wręcz dogmat wsród lewicy, że ciemny mongolsko-katolicki lud przesladuje niewinnych gejów, którzy chcą normalnie życ, brać sluby adoptować dzieci, no i moze czasem obcinać im penisy w obrzedach czarnej magii.

Wiec jaka tam propaganda :-)

TB303

2019-06-12, 15:15
HAL9000/2 napisał/a:

naprawdę uważasz że osoba prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą od wielu lat przynosząca zyski, że osoba która w małym palcu ma tajniki filmowania, montażu, marketingu jest umysłowym mułem?


Ryszard Petru też wiele osiągnął i się nauczył, a jest totalnym debilem :lol:
HAL9000/2 napisał/a:

nie, nie musisz odpisywać... mam wyj***ne na twoją odpowiedź.


To po co się produkujesz? Chciałeś się pochwalić czymś, co nie ma jakiegokolwiek znaczenia i nie obchodzi obcych ludzi? Nie bądź żałosny.
PS Vice Versa:

Również mam wyj***ne.

poligon6

2019-06-12, 15:29
HAL9000/2 napisał/a:

.. mam wyj***ne na twoją odpowiedź.



Za późno, gówno juz przywarło Ci do podeszy ;-) . Juz nie zeskrobiesz!

TB303

2019-06-12, 15:30
poligon6 napisał/a:

Za późno, gówno juz przywarło Ci do podeszy . Juz nie zeskrobiesz!


Ty się w ogóle nie odzywaj, bo swoje ograniczenie umysłowe już nie raz pokazałeś, na przykład teraz. Nie pisz do mnie, ignoruje to.

poligon6

2019-06-12, 15:36
TB303 napisał/a:

Ty się w ogóle nie odzywaj, bo swoje ograniczenie umysłowe już nie raz pokazałeś, na przykład teraz. Nie pisz do mnie, ignoruje to.



Nie ma jak cie zdrapac, ciężki przypade gówna wzerającego się w podeszwę. Do tego śmierdzisz okrutnie.