18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

InnyName

2017-12-15, 22:41
Kontenery na kontenerowcach są trzymane wzdłuż statku.

PieronJasnySzlag

2017-12-15, 23:40
Cross9819 napisał/a:



Widać kolego, że pie**olisz byle pie**olić, sam nie wiedząc o czym.


Nie kolego, właśnie ty pie**olisz. Bo to nie system zerojedynkowy w stylu mam srajfona to przyczyniam się do globalnego ocieplenia a jak nie mam to jestem pro zielony.
I sprowadzanie całego syfu na ziemo do czarno białego to pie**olenie.

Gimelord

2017-12-15, 23:41
@hellbwoi ci którzy z tobą wchodzą w dyskusje są tacy sami jak gościu z filmiku, czyli przej***ni przez system który od młodego poprzez tv przeorał im mózgi. Są typowymi konsumentami którzy nie myślą o konsekwencjach a jedynie o własnych potrzebach. Dlatego uważam że islam nas rozjebie.

bachi1997

2017-12-16, 00:26
Głupia animacja jak każda inna tego typu. Technologia idzie do przodu i moim zdaniem to dobrze. Wiadomo, że co roku wyjdzie nowy sprzęt ale nikt nie każe nikomu zmieniać tego co ma. Z iPhonem akurat nie trafili. Sam mam jabłko i to pierwszy telefon który przetrwał tak długo. Wcześniej co roku zmieniałem androida. Ale nie o tym. Ci którzy tworzą takie filmy chyba chcieliby żeby najlepiej to żyć w lepiance z gówna i ch*j, bo raz zrobi i będzie. Po co to się rozwijać.

Martinez1976

2017-12-16, 01:22
Sęk w tym, że jak coś działa i sprawia swą funkcję, nie powinno się tego wyrzucać, bo jest nowsze i sprawniejsze...
A XXI wiek wygląda właśnie tak. Smutne...

Krak

2017-12-16, 09:00
Cross9819 napisał/a:


Osobiście w głębokiej dupie mam ekologię i przyrodę,



A mnie zależy, na przyrodzie, otoczeniu i świadomym a nie mainstreamowym "życiu".
A takich pewnych siebie i mONdrych obywateli, mających w dupie wiele podobnych wartości widzę niestety każdego dnia a łatwo ich rozpoznać - 3 litery z przodu na rejestracjach samochodów.

bartzt

2017-12-16, 10:24