18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Kozacka animacja

Pa...........an • 2012-02-11, 05:09
Tak będą wyglądały gry na konsolach nowej generacji :shock:





Pokazowy filmik powstał na najnowszej wersji silnika Unreal stworzonym przez Epic Games
(goście od Gears of War, Unreal Tournament ).

andreez91

2012-02-11, 12:33
ta i granie w FPSa na konsoli to jak bym poszedł do burdelu sie przytulać !

Bzg

2012-02-11, 12:34
Mój komp to nawet tego filmiku nie ogarnął.

Takewon

2012-02-11, 12:34
Wszystko ładnie i pięknie, ale trzeba przyznać, że grafika zamiast iść bardziej w stronę realizmu, idzie w stronę przesadyzmu. Niedługo, to goły tyłek zamiast przybierać matowe kolory i niedoskonałość, będzie się świecił jak 100W żarówka.

Bialy_Mis

2012-02-11, 12:49
andreez91 napisał/a:

ta i granie w FPSa na konsoli to jak bym poszedł do burdelu sie przytulać !



Znawca się znalazł k***a. Ostatnio skończyłem Crysisa 2 na X-pudełku i powiem, że grało się całkiem zajebiście. Nie ma co porównywać monitorka 17 cali do tv 42. A jak się ogarnie pada i sterowanie to jest wygodniej niż na kompie, a co do filmiku to bardzo ciekawy.

McMenel

2012-02-11, 12:50
Zacznijmy od tego iż to nie jest gameplay ale prerender. A widziałem lepsze po czym po odpaleniu rzeczywistej rozgrywki robiła się kupa. Co do konsol to nie będę się śmiał bo nad ułomnymi nie wypada. Może w końcu będzie natywne 1080p na nowej generacji puszek bo ten obecny upscaling to śmiech na sali.

bohomas

2012-02-11, 12:51
Pragnę zauważyć, że to jest Trailer :)

pumpernikiel94

2012-02-11, 12:52
co ten filmik ma wspólnego z mikołajem ? Długą brodę.

Po za tym nikt nigdy nie wspominał nic na temat tego że taka grafika będzie na konsolach next-gen.

Wszemir

2012-02-11, 13:12
Phi! na PC już takie zaczynają wychodzić, to co mnie k***a konsole obchodzą, a poza tym, to tylko filmik bez fragmentu gameplay, więc generalnie jest nie dość, ze z dupy temat, to jeszcze powiedziałbym magiczne warnowe słowo

dth

2012-02-11, 13:12
Filmik na silniku a gra na silniku to zupełnie co innego. Filmik możesz sobie wyrenderować z zaplanowanych wcześniej scen i wszystko śmiga, automatycznie możesz podkręcić wtedy detale na maksimum i scena będzie się renderować przez kolejne parę dni z takim poziomem szczegółowości, że nie będziesz w stanie odróżnić od rzeczywistości. Tylko co z tego? Gra w real-time to cała masa dodatkowych obliczeń: fizyka, kolizje, obliczenia AI i cała masa innych rzeczy, których na filmiku się nie wykonuje. Przede wszystkim jest real-time, więc musisz mieć te 30 FPS minimum, żeby nie mieć pokazu slajdów. Efekt: detale ostro w dół i dostajemy przeciętną grę w dzisiejszych czasach, która grafikę może i ma ładną, ale daleko jej do tej którą widzimy na filmikach. Więc nie podniecać się, bo nie ma czym. Dawno temu, kiedy grafika w grach była jeszcze głównie 2d też pojawiały się cut-scenki i filmiki i jakoś nikt nie robił sobie nadziei, że tak właśnie gra będzie wyglądać.

Swoją drogą zauważyłem brzydką tendencję do spłycania gier tak bardzo jak to tylko możliwe, tzn głównymi produkcjami są strzelanki i inne temu podobne syfy, których poziom skomplikowania sprowadza się do: "idź, zastrzel tego, schowaj się za ścianę, zastrzel tego, urwij głowę, zjedz flaki, wyrwij kręgosłup" i cała masa bezmózgów(często gimbusów, które potem na TS bluzgają na towarzyszy rozgrywki) na to leci, bo nie wymaga to myślenia i jest kwintesencją sadyzmu. Dużo krwi, światełek, rozbryzgów, wybuchów... och, ach, ech. Gry strategiczne lecą w typ "Total war", bo nikt już nie próbuje wymyśleć nawet nic nowego i ciekawego, bo po skoro się świetnie sprzedaje? Ekonomia w grach to: wyślij robotników do roboty i zajmij się walką... o ile w ogóle jest coś takiego jak robotnicy, bo część produkcji i od tego odeszła. Taktyka? Z reguły "wyślij wszystko co masz do przodu" ew. "wyslij wszystko co masz do przodu i jako wsparcie z tyłu postaw...". Każda gra jest taka sama, różnią się zwykle jedynie fabułą, która odgrywa rolę drugo- albo nawet trzeciorzędną. Wszystko idzie w akcję i rozpie**ol, motywy z AC są w zasadzie w każdej grze TPP, tzn wskakiwanie na przeciwnika, efektowne zabijanie jednym ciosem itp. do tego slow motion i masa trupów... hmm... mam wrażenie, że gry idą w stronę hollywoodzkiego kina akcji, czyli gatunku, który nie reprezentuje sobą nic ciekawego, nie zmusza do przemyśleń, nie daje nic poza prostym marnowaniem czasu. Gorsze od tego wszystkiego jest tylko to, że ludziom się to podoba.

Używałem określenia "wszystkie gry" itp. ale nie zmienia to faktu, że jest parę gier, które odbiegają od tego kanonu kiczu i bezsensu. Nie mam zamiaru wymieniać tytułów, bo każdy pewnie sam kilka takich zna.

twrgg

2012-02-11, 13:28
To trzeba miec czolg a nie komputer
zeby to odpalic ;]

Earth

2012-02-11, 13:28
McMenel napisał/a:

Zacznijmy od tego iż to nie jest gameplay ale prerender. A widziałem lepsze po czym po odpaleniu rzeczywistej rozgrywki robiła się kupa. Co do konsol to nie będę się śmiał bo nad ułomnymi nie wypada. Może w końcu będzie natywne 1080p na nowej generacji puszek bo ten obecny upscaling to śmiech na sali.



Jesteś ignorantem i tyle. Albo masz jakieś 7 lat dopiero i się nie orientujesz.
Pamiętasz może premierę Gothic 3? Pamiętasz jeszcze Review Territory?

Gameplaye były robione na konsolach, dokładniej na PS3. Cytując Miłosza Brzezińskiego: "Na razie nie można zagrać na maksymalnych detalach na PC, bo po prostu takiego komputera jeszcze nie ma."
Zauważmy jeszcze, jeżeli nie wiesz tego jeszcze oczywiście, że konsole nie potrzebują co pół roku upgradu części na najnowsze. Obecna generacja PS ma już 6 lat, więc trochę szacunku. Albo wiedzy.

Ant1984

2012-02-11, 13:33
Wolę stare gry, gdzie grafika była kwadratowa a wszystkie efekty specjalne takie same, ale za to była GRYWALNOŚĆ!
Co więcej, w najnowszych grach prowadzą cały czas mnie za rączkę - zapisz tu, idź tam, napraw samochód... W starych grach miałeś wolną rękę. Tylko jeden cel - np. dotrzyj w pewne miejsce. I k***a kombinuj. Rób co chcesz, zabij wszystkich, albo skradaj się, jedź autem, albo zapie**alaj pieszo, albo nawet zrób se k***a podkop, jeśli tylko możesz i chce ci się bawić, bylebyś "tam" dotarł.
W dodatku co chwilę jest krótki filmik który przerywa mi grę i pokazuje jakąś akcję z moim bohaterem. Co to k***a jest?! Gra czy j***ny film?!
W dzisiejszych grach nie ma myślenia, bawienia się, NIE MA FRAJDY. Jest tylko grafika dźwięk i efekty specjalne. Ale co mi po tym jak gra mnie nudzi? (bo są zrobione tak, aby zajmowały tylko czas - są puste i nudne). Nic mi po tym, bo taką grę wyłączam i usuwam z kompa.

@up Dobrze gadasz. Nie bez powodu postawiłem Ci piwo.
PS. Dzięki za użyczenie mi kilku literek "k" i przecinków, bo w mojej klawiaturze nie działają :P

Znaczy @2xup - dth.

Dzoshu

2012-02-11, 13:54
Aktualnie nie mam żadnej konsoli, gram na starym piecu ale PC-nazi produkujący się o tych swoich roździelczościach i silnikach to śmiech na sali. Grafika ładny dodatek ... tylko dodatek ... spójrzcie jaki sukces odniósł jakiś ch*jowy Minecraft i weźcie się ogranijcie.

Jigsaw96

2012-02-11, 14:03
Zaszła chyba pewna pomyłka, drodzy panowie. Po pierwsze: w tagach jest "unreal engine 4", co nie jest prawdą, bo na filmiku jest Unreal Engine 3.9, więc na konsolach grafika będzie lepsza niż wyżej ukazana, a to dlatego, że ogłoszono że jeszcze przed premierą Xboxa 720 (?) będzie ukończony Unreal Engine 4. :roll: