18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Konkurs dożynkowy (Nidzica)

discoteq • 2022-08-30, 15:40
Konkurs "sołectw" na tegorocznych dożynkach (27.08.2022)... Idealne zabawy na imprezy rodzinne (z dziećmi)... :facepalm:



Dożynki to ludowe święto połączone z obrzędami dziękczynnymi za ukończenie żniw i prac polowych. Zgodnie z tradycją mieszkańcy najpierw biorą udział w mszy świętej, a następnie odbywają się zabawy obfitujące w liczne konkursy.

cavern69

2022-08-30, 19:12
Jestem inżynierem i kochankiem, nie rolnikiem.

... skrócił bym dystans uderzeń i wprowadził ruch drgający.
Rekord dożynek bym miał.

Cipczan

2022-08-30, 19:19
To jest nasze dziedzictwo kulturowe. Tradycja machania obrazem pewnie jest starsza, niż całe zasrane murzynowo pod nazwą USA.
Ja preferuję tego typu zabawy i nawet disko-polo niż debili LGBTPZ+ z ch*jami na wierzchu i tęczowymi ogonkami wystającymi z dupy.
Tylko wg debili tradycja jest zła a dewiacje są OK.
I najważniejsze, dzięki tradycji powstała ekstradycja. Czyli jak ci zapie**olą furę, to mają ci oddać samolot.

z0...........ee

2022-08-30, 19:30
kurde, ludzie się cieszą, radują, a wy sadolaki widzicie problem :D

Guisante

2022-08-30, 19:34
Taka jest właśnie prowincjonalna Polska, mieszkańcy wsi i miasteczek, roztańczeni uczestnicy jedynkowych fiest z zenkiem martyniukiem. Mylą atak na wiarę i tradycję z potępianiem księdza pedofila. Dobrze bawią się waląc stalową kulką w patelnie przyłożoną do dupy swojej starej albo starej sąsiada i na tym kończą się ich horyzonty. Powtarzają co usłyszą w telewizji i nienawidzą każdego kto od nich odstaje. W sumie miałbym na nich zupełnie wyj***ne, gdyby nie myśl, że to oni są wybierają mi władzę.

crookla

2022-08-30, 19:46
~VeIture napisał/a:

Widzę, że tutaj niektórzy mają dobry ból dupy w komentarzach bo ludzie się cieszą z prostej zabawy i nikomu nie robią krzywdy ani nie zmuszają.