18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jazda na wstecznym gruszką...

krzysiek351 • 2017-11-26, 17:08
Jako że latam takim cudem, zacząłem sie interesować...
Współczuję kierowcy... :lodowka:


Halman

2017-11-26, 17:13
eee, to chyba wywrotka nie gruszka...

mygyry

2017-11-26, 17:15
Chyba nie tak powinna się kręcić :krejzi:

OxY

2017-11-26, 18:04
Cytat:

Współczuję kierowcy...


Nie znam się za bardzo, czyli co, będzie musiał zapłacić za szkodę?
Bo jeśli nie - to dobrze że się na ten głupi ryj wywrócił, gdyż środek ciężkości jest za wysoko :kawa: Mógł podjechać przodem a zjechać tyłem, o.

saves

2017-11-26, 18:13
No i teraz beton zastygnie...

krzysiek351

2017-11-26, 18:23
Płeć OxY
Cytat:
Współczuję kierowcy...

Nie znam się za bardzo, czyli co, będzie musiał zapłacić za szkodę?
Bo jeśli nie - to dobrze że się na ten głupi ryj wywrócił, gdyż środek ciężkości jest za wysoko :kawa: Mógł podjechać przodem a zjechać tyłem, o.

No właśnie, nie znasz się, więc wyjaśniam.
Wjeżdżał tyłem bo zapewne nie było wyżej miejsca zeby się odwrócić i podjechać dupą, ten wjazd powinien być oznaczony, jakimiś taśmami czy czymś, chodzi o krawedzie tego wjazdu. Moim zdaniem beknie wlasciciel budowy, nie bylo zadnego typa ktory powinien go kierowac, z drugiej strony ja bym pie**olil i nie wjezdzal dopoki nie przejdzie wlasnie taki typ.
A to co czuł w trakcie utraty kontroli kieroowca mozna sobie wyobrazic.

banerr

2017-11-26, 19:24
No gruchnął z hukiem z nasypu.

overgod

2017-11-26, 19:51
Z taką ekipą to tylko dom stawiać.

subsea

2017-11-26, 20:32