k***a, kiedy się k***a nauczycie, że "mam lagi" to synonim "mam wysoki ping", a nie "mam mało fps" lub "ale mi tnie/warpi". Co ma kierwa Internet do płynności gry?
Dobra grafa bedzie wtedy jak podejdziesz do jakiegos obiektu i np na scianie bedzie widać wgłębienie jakiejs ryski czy czegos podobnego. Jak narazie to w świecie "nierzeczywistym" ciezko zobaczyc co jest dobre w wygladzie a co nie. A cienie, światła, randering juz jest.. juz był dawno. A załoze sie ze silnik U4 to wypicowany U3.
No dobra grafika grafiką, pozatym to jest tylko trailer. grafika w prawdziwej grze bedzie 3 razy gorsza. a pozatym na ch*j komu grafika? gry w tych czasach maja zajebista grafike a przechodzi sie je w 5 godzin -.-
Za każdym razem, gdy ma wyjść nowy silnik pojawia się to debilne pytanie retoryczne ''Jak będą wyglądały gry przyszłości?''
Srak, k***a!
Ten silnik jest ch*jowy i nie wiem, jak można się tym ekscytować. Fakt, efekty cząsteczkowe są spoko, ale spójrzcie, k***a, na te zasłony... Wygląda to jak z ''Operation Flashpoint'' Lawa również wygląda kiepsko.
Poza tym nic po silniku, jak gry nadal będą robione tak, jak jest to do tej pory - minimalny wysiłek twórców, ale za to pie**olna kampania marketingowa, która gimbusom wpoi do łba, że ''musisz to mieć''. A potem kupujesz takie gówno i co chwilę masz ''Quick time eventy'' i wciskanie tysiąc razy jednego klawisza, żeby twoja postać zrobiła krok do przodu...
Taki Quake 2 w swoim czasie również miał rewolucyjną grafikę, mieścił się na 1CD!!! i zapewniał wiele godzin gry w Single Player, a potem siekało się w multi. A teraz kupujesz grę i po pół roku twórcy przestają wspierać serwery, żebyś się za bardzo, k***a, nie przyzwyczaił i nie zapomniał czasem kupić drugiej części bo ''musisz to mieć inaczej jesteś zerem!''