18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jak będą wyglądały gry przyszłości?

Nap_Limak • 2012-06-10, 14:13
Pokaz możliwości najnowszego silnika Unreal Engine 4.


wihajzdu

2012-06-12, 15:23
Bez przesady, dupy nie urywa.

Orissa

2012-06-12, 15:36
MrHT napisał/a:

To jest władca pierścieni fragment z mori?



To tylko podróba Saurona. Nawet ten filmowy wyglądał dużo lepiej. A już całkiem rozwaliły mnie te filary, demoniczne symbole które kojarzą mi się z renesansem jak nie późniejszymi czasami + stare nordyckie runy, jebli niezłego faila, nawet nie patrząc pod kątem powieści to po prostu ch*jowo wygląda
Pisma bazowanego na runicznym (cirth) używały głównie krasnoludy i niektórzy elfowie, Sauron i orkowie nie mieli nic do tego. Czarna mowa była zapisywana w tengwar, czyli tymi zawijasami z filmowego pierścienia. Jak to jest kolejna gra o Śródziemiu, to widać że jest robiona kompletnie na odwal się. Wrzuć do jednego kotła elementy różnych mitologii i kultów, wyjdzie super gra, a dzieciaczki w nią grające poczują się znawcami fantastyki :facepalm:

slannesh

2012-06-12, 16:39
Dla wszystkich myślących że to zwykły trailer.
Pokaz silnika od wewnątrz:


Scena z filmiku 04:45

teken

2012-06-12, 18:59
To tylko pokaz silnika, a gry na nim nigdy nie będą tak wyglądały. Nie ma się co podniecać, bo jak na razie chyba Frostbite 2.0 prezentuje najlepszą grafikę i możliwości (destrukcja otoczenia). Zobaczycie jak teraz EA zacznie wypuszczać gry na FB ;)
A jeśli chodzi o Unreal to fakt, jest nie do zaj***nia, katują go od unreala, przez GoW po Mass Effect 3 i widać co jeszcze można z niego wydoić. Ciekaw jestem możliwości "czwórki", ale obstawiam, że Frostbite nie dorówna.



VanHelsingPL

2012-06-13, 15:54
Wy tu rozkmina wielka... Wystarczy samo to że ogień i dym jest robiony z tekstur.

Aha i te wasze demka od SE i inne to se w dupe wsadźcie. To są motion captury z nałożoną grafiką silnika. Gra na pewno jak na razie nie może tak wyglądać bo do renderuj dodajcie sobie fizykę, generowanie ruchów postaci + oświetlenie cząsteczkowe tych ruchów, wyświetlanie textur w odpowiednim miejscu, możliwość sterowania akcją (tak tak moi drodzy to też zżera moc, porównajcie cutscenki na silniku i rozgrywkę w tej samej scenerii).

calvis

2012-06-27, 18:45
Cytat:

Aha i te wasze demka od SE i inne to se w dupe wsadźcie. To są motion captury z nałożoną grafiką silnika. Gra na pewno jak na razie nie może tak wyglądać bo do renderuj dodajcie sobie fizykę, generowanie ruchów postaci + oświetlenie cząsteczkowe tych ruchów, wyświetlanie textur w odpowiednim miejscu, możliwość sterowania akcją (tak tak moi drodzy to też zżera moc, porównajcie cutscenki na silniku i rozgrywkę w tej samej scenerii).


No i właśnie sam wyłuszczyłeś dokładnie dlaczego ten film to NIE JEST GAMEPLAY. Demo nagrane na silniku gry to nie to samo. Tym samym nie rozumiem po kiego grzyba tak się podnieciłeś przy pierwszym poście. I kto tu jest pacan?