18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Inny bit

czarny_0407 • 2015-09-16, 20:43
Przedstawiam film, może niezbyt sadystyczny, ale z pewnością ciekawy. Twórcy pokazują jak z gównianego dźwięku zrobić mocny bit :kloc: .





PS. Jest srający hipopotam, piszczący bieber, ciapaty z kozą i ostatnio sławne kaczki :idzwch*j: .

silver26

2015-09-16, 21:03
Nie jestem muzykiem, ale jak dla mnie wszystkie "dzieła" tego "wybitnego" artysty brzmią tak samo.

snoq

2015-09-16, 21:04
Chyba jak z gównianego dźwięku zrobić gówniane dźwięki.

_H...........r_

2015-09-16, 21:32
A pi......cie debile , zróbcie chociaż w połowie tak dobry bit , a potem hejtujcie. Nawet k...wa nie wiecie ile czasu trzeba poświęcić żeby dobrze opanować FL Studio, chociaż i tak pewnie nie wiecie co to jest...
Banda kretynów dla których każda elektronika to gówno i hetujących co popadnie.... Dno i kilometr mułu !.

Tak wiem bez kropki po wykrzykniku.

Ri...........to

2015-09-16, 21:34
a po kiego ch*ja wykropkowujesz przekleństwa? to nie kwejk !!!!

Trimeresurus

2015-09-16, 21:39
@Tommytom co innego dobra elektronika co innego remizowe gówno, chłopie. Dobra muzyka elektroniczna - OST z Deus Ex: HR. A nie jakieś pieprzenie, że ten typ to super gość i fajne bity robi.

Nie muszę być metalowym kucem, a nadal mogę powiedzieć, że ,,bity" z filmiku są do dupy.

mygyry

2015-09-16, 22:21
Spinacie się a gość po prostu chcę pokazać swoje umiejętności robiąc kilku sekundowe bity, a tu już problematyka jak by wam ktoś kazał posyłać sms na top liste

_H...........r_

2015-09-16, 22:33
Dobra k***a może to nie jest elektronika najwyższych lotów w porównaniu np. Willem Atkinsonem, ale wk***ia mnie jak ludzie hejtują kogoś nie majác pojęcia o danej dziedzinie.



baraq

2015-09-16, 22:42
@Tommytom

Cytat: