18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Inercja przy podejściu do nabrzeża

fantastico • 2017-07-17, 10:25
Prom niszczy nabrzeże na skutek inercji przy podejściu.


tranzystor

2017-07-18, 02:20
vass napisał/a:

Akurat Gdańska stocznia remontowa by się grubo przejechała na budowie statków. Póki tylko remontowali statki, to stali rewelacyjnie, a budowa statków doprowadziła by ich do bankructwa.




Nie znam się, ale się wypowiem

ziembix

2017-07-18, 09:32
Iniercji . Przyj***l i tyle

sosikhehe

2017-07-18, 15:10
@tranzystor
plotke to puszcza twoja na osiedlu żeś debil i janusz tvn'u
Lot miał problem z powodu konkurencji na rynku, potem naturalnie jeszcze większy dołek finansowy z powodu olt. Historia by była taka że lot by kupiło olt, po wyjściu na jaw sprawy amber gold, olt by upadło i koniec konców kupiło by to luftwafe.

Logiczny

2017-07-18, 15:21
tranzystor napisał/a:



Taka ciekawostka, że ten prom został zbudowany w polskiej stoczni Remontowa Shipbuilding S.A. To najlepszy dowód, że stocznie mogą przynosić zyski, jak się sprywatyzuje i wypie**oli związkowców.



związkowiec kolego jest wymysłem kapitalizmu a głównym celem tej sztuczki jest doprowadzenie zakładu przemysłowego/fabryki do plajty. Potem już standard, wpada firma Ernst&Young i wycenia zakład po plajcie, wprawdzie przeważnie wycena wynosi na kilkaset tys. dolców ale usługa wycena jest z reguły mu równa.

Nakład poniesiony na tego typu zabieg jest dzielony pomiędzy firmy które trafiają z zachodu do Polski. Od teraz to one sprzedają (np odkurzacze) a nakład jaki ponieśli na doprowadzenie do plajty (pensję związkowcom, usługi i wyceny, firmy od gaszenia świateł) jest tylko kosztem jaki dobra firma zawsze ponosi i równy jest czasem 30% zysków ze sprzedaży sprzętu.