18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ice Cube opowiada historie

Czesiek181 • 2012-10-17, 16:31
Nie przenosić,bo liczy się tekst!

Plecionkarz

2012-10-17, 23:31
Szkoda, że go Anaconda nie wpie**oliła.

saperus

2012-10-17, 23:31
nie znam się na rapie-dla mnie to prostackie rymowanki [jak czasem coś przemycą sensownego to już w ogóle rap-słuchacze spuszczają się w swe obniżone-w-kroku-portki]. Hamerykańskie to już po całości. Jak jeszcze mogę przesłuchać te z polskiej ziemi to czarne rapery mnie irytują na potęgę. Pan Pazura miał świetną linijkę tekstu na ten temat.

Cyrk

2012-10-18, 00:22
Ja pie**ole kto to tłumaczenie popełnił?

Dżoker

2012-10-18, 02:03
saperus napisał/a:

nie znam się na rapie-dla mnie to prostackie rymowanki [jak czasem coś przemycą sensownego to już w ogóle rap-słuchacze spuszczają się w swe obniżone-w-kroku-portki]. Hamerykańskie to już po całości. Jak jeszcze mogę przesłuchać te z polskiej ziemi to czarne rapery mnie irytują na potęgę. Pan Pazura miał świetną linijkę tekstu na ten temat.



Tak samo mogę powiedzieć, ze metal to tylko ch*jowe darcie mordy.... a wiem, ze tak nie jest ;)
I co ty w ogóle pie**olisz? Polski rap jest 848498486 lat za amerykańskim.

Numernabis

2012-10-18, 06:34
@dżoker
amerykański rap przeradza się w pop, więc nie jest rapem. A Polska ma najlepsze beaty w europie dla twojej wiadomości koleś.

mooop12

2012-10-18, 08:40
rap jest ch*jowy

niepoprawnymateo

2012-10-18, 09:44
gajowy2120 napisał/a:




mnie tez twoj komentarz urzekl... jak by nie bylo napisow napewno by ci sie spodobalo gimbusie