18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

Homo Socjalicus

zwierzak30 • 2018-12-07, 20:16
Punkt widzenia rozsądnie myślącego HOMO SAPIENS.
Gdzie w tym sadyzm?? Napewno wk***i każdego pracującego użytkownika tegoż portalu.
A ci po przeciwnej stronie nazwą to-wylewaniem żalów?
Zaznaczam.Beszczelnie skopiowane Z JM.Autor artykułu @Charakterek.

O tym, jak 500 plus doprowadziło do powstania nowego gatunku - Homo Socjalicus

Charakterek · 7 grudnia 2018 05:48 56 586 879 244
Na wstępie od razu uprzedzam. Są to tylko i wyłącznie moje osobiste spostrzeżenia. Nie jest to w żadnym wypadku zdanie redakcji Joe Monstera, więc proszę się pastwić nade mną. A wiem, że temat jest drażliwy i budzi emocje od zawsze.

Niechorze, wakacje, rok 2018


Moje dzieciaki chcą zwiedzić wszystkie polskie latarnie. Niewiele im brakuje, dlatego pojechaliśmy do tej miejscowości. Zwiedzanie latarni i parku miniatur minęło zupełnie przyjemnie. Ciekawie zaczęło się robić przed wystawą Lego. Dzieciaki chciały na nią pójść, więc nie widziałem przeszkód. Ja nie wejdę, bo na piętrze, a ja wózkowicz, więc zakupiłem im bilety (po 12 złotych były albo coś koło tego), żona kupiła dla siebie i poszli. Jak im bilety kupowaliśmy, z busa wysypała się rodzina. Ale jaka... Weszli do środka i już od drzwi zaczyna się wrzask głowy rodziny - jakie zniżki mają dla nich. Jeszcze dobrze biletów nie odebraliśmy i od razu słyszymy, czy na kartę dużej rodziny (jak się okazało, mieli 10 dzieci) to zniżki są? Były. Bilety po 9 zł. OK, wolno im. Ale jeszcze za dużą grupę to też chyba, bo biletów 12 biorą. Tak się gość wykłócał, że powinny się zniżki łączyć, bo z pieniędzmi krucho, że pani mu te bilety po 8 zł pchnęła. Poszła gromadka na górę, ja zostałem z panią na dole, a głowa rodziny jeszcze podeszła do mnie i mówi:

- A czemuś pan zniżek nie brał? Widzę, żeś pan na wózku, zniżki się należą. Ja to dzieciaków mam, jak to 500 plus wprowadzili, to jeszcze dorobiłem, to się trojaczki urodziły i wszędzie korzystam. Miasto mi tego busa dało, jeszcze prawo jazdy na D zasponsorowali, mieszkanie mam z socjala, zniżki na dużą rodzinę wszędzie, z pińcet plus mam 5 tysięcy, zapomogi z rodziną i socjala biorę prawie 4 tysiące. Nie pracujemy, bo się nie opłaca. Kasy mamy jak lodu za nic. I mówię panu jak jest, bo pan też pewnie na rencie siedzisz i nic nie robisz. Kombinować to trza umić. Potem idziemy do figur, bo dzieciakom obiecałem i jeszcze zniżki z biletów dołożę.

No tu troszkę nie wytrzymałem i odrzekłem panu:

- Tak, zgadza się, na rencie jestem i tak, mam 500 złotych na dziecko. Ale prócz tego jeszcze pracuję i żona też pracuje po to, by nas było stać choćby na bilety za pełną kwotę. I pojadę do figur woskowych obok i też się nie będę jak przychlast o bilety kłócił. I mogę spojrzeć na siebie w lustro co rano, bo to, co w podatkach odprowadzam co miesiąc, starczy i na moją rentę, i na 500 plus, i na pana jeszcze robię. Właśnie po to, by pan miał te 5000 złotych na dzieciaki.

Gość się zaśmiał, powiedział, że głupi jestem i polazł. Gabinet figur woskowych należał do tej samej firmy. Po zwiedzeniu jednej wystawy miało się 10% zniżki na drugą. Po tym, jak głowa rodziny znikła na piętrze, pani wykonała telefon. Na drugą wystawę płacili pełną kwotę (dzieciaki mu jęczały). Nas chcieli wpuścić za darmo. Jak to koleś usłyszał zaczął robić awanturę. Pani odrzekła mu ze spokojem:
- Choć raz pan coś ludziom zasponsorował. Ja takich jak pan sponsoruję co miesiąc.
Koleś wszedł, a my na moją prośbę zapłaciliśmy za bilety normalnie minus 10%. Za to dali nam w gratisie pamiątki.



Trasa E77, jeden z sieciowych fast foodów z USA
Zgłodnieliśmy, zajechaliśmy na jedzenie. Jak zawsze do sieciówki. Nauczyłem się tego po tym, jak zjadłem żurek w jednej z karczm, a potem miałem przymusowy postój na każdej stacji paliw. Może i niezdrowo, ale bezpiecznie. Włażę, chcę zamawiać, a tu jakiś koleś podlatuje i awanturę robi. Leci to mniej więcej tak:

- Czemu tu są 3 bekony? Zawsze były 4. To skandal!
- Proszę pana, są 3 większe, wagowo się zgadza.
- Jakie wagowo? Na sztuki powinniście kłaść, z kierownikiem zmiany poproszę.
- Rozmawia pan z kierownikiem.
- To skandal! Okradacie mnie. Państwo daje dziecku pieniądze, ja za te pieniądze dziecku jedzenie kupuję, na wódkę nie przeznaczam. I nie po to kupuję, by go jakiś Amerykanin okradał.

I dalej w tym tonie.

Ustąpili, zrobili mu burgera nowego. Pieniacz usiadł, po czym... zabrał się do jedzenia tego burgera. Dziecku dał tego wybrakowanego z 3 bekonami. Już mu ilość nie przeszkadzała. Siedziałem obok, więc słyszałem jaki dumny był, że oszukał Amerykanów i że od tego nie zbiednieją, złodzieje i imperialiści.

Ja w tym czasie zamawiałem jedzenie dla siebie i syna. A syn w tym wieku jest, że je co widzi, a chude toto jak patyk. Ponieważ nie było kanapki XXL z 3 kawałami mięsa, kupiłem z dwoma, ale XXL. Przynieśli jakiegoś małego burgerka.

Zerknąłem na zamówienie - no jest XXL. Podjechałem do pani wyjaśniać.

Powiedziałem grzecznie, że prawdopodobnie pomylili zamówienia i mi juniora dali zamiast XXL, ale to nie szkodzi, młody sobie poradzi z dwoma i (by nie robić festiwalu sp***olenia) ja zaraz dopłacę za tę małą kanapkę, a oni niech zrobią jeszcze tę z zamówienia, a pomyłka prawdopodobnie wynikła z tej zadymy i ja to rozumiem, cóż, zdarza się.

Pani powiedziała, że absolutnie ich wina i żebym nie wygłupiał się z zapłatą. Młody pochłonął małego burgera w czasie jak robili właściwego, dużego wziął do samochodu na drogę, nalaliśmy do kubków coli na podróż i wychodzimy. W tym czasie pan pieniacz robił sobie chyba 8 dolewkę. Do jednego kubka na spółkę z synem. Jak ich mijaliśmy, dogoniła nas pani i wręczyła kupon ze zniżką 50% na następne zamówienie i z przeprosinami. Pieniaczowi burger stanął w przełyku. Pierwszy raz widziałem taką minę.

Socjal na 100%
Państwo da. Otóż nie - nie da. Państwo nie ma. Ja dam z własnych podatków. Ty, który pracujesz, dasz z własnych podatków. Ja jestem tego świadomy, więc pracuję po to, by inni nie musieli na mnie dokładać. Bo tak mnie wychowano. Nauczono szacunku do pracy i takie wartości wpajam swoim dzieciom. A jakie wartości wpoi ojciec z gatunku Homo Socjalicus swoim dzieciakom? "Kombinujcie, bo tak będzie najlepiej"? "Państwo da"? To kto będzie pracował na to, by państwo dało? Albo "synek - dają kasę, to walcz o więcej darmochy i kombinuj". Nieważne jak, ale kombinuj. Byle jak najwięcej darmochy. I rodzi się taki pretensjonalny styl życia. Cel 500 plus może i był szczytny, za to jego skutki powoli zaczęły przerastać tych, którzy zaplanowali ten dodatek. Każde rozdawnictwo rodzi patologię. Dochodzi już i do takich ewenementów:



Tak, beneficjenci tego programu już planują jak odebrać innym beneficjentom, by sobie przytulić jak najwięcej. Nie mówiąc już o odbieraniu najbogatszym, bo im nie potrzeba. Ludzie - oni PRACOWALI na to, co teraz mają. Właśnie taka patologia się rodzi i w takiej patologii będą wychowywane dzieci.

Idea programu była szczytna, tyle że trendu nie odwróciła. Rodzi się nadal za mało dzieci, a jeszcze doszło do tego, że sporo z tych dzieci może nie pracować, bo rodzice nie pracowali i jakoś to było. Takie wartości wynieśli z domu i według takich będą żyć. I garstka ludzi będzie pracować na nierobów, socjal dla nich i na emerytury dla osób starszych. Bo że Ty pracujesz na swoją emeryturę, to można sobie między bajki włożyć. Ty pracujesz na wysokość emerytury, a pieniądze na nie państwo będzie miało z podatków, jakie ściągnie od osób obecnie pracujących. Podobnie jak Twoje pieniądze idą między innymi na emerytury dla Twoich rodziców. Trzeba to zrozumieć i jak najszybciej naprawić ten program, który co do założenia nie jest zły, ale co do samego sposobu wykonania już tak. Bo niby czemu ja mam płacić większe podatki, wyższe akcyzy, by sponsorować takiemu dzieciorobowi i leniowi rodzinę? Bo to już za daleko zabrnęło. I w głowach beneficjentów rodzi się takie coś:



No właśnie.

A wystarczyło podnieść kwotę wolną od podatku. Albo ustalić, że taki program przysługuje rodzinom, które mają roczny dochód brutto na poziomie 25 000 złotych. I to dochód z pracy, a nie z socjalu. Od razu by było inaczej. Samotni rodzice - dochód 12 500 zł. Rodzice z niepełnosprawnością posiadający zaświadczenie o niezdolności do pracy i samodzielnej egzystencji, a posiadający dzieci, mieliby tak jak dotychczas to 500 plus. Bo na serio, nasze dzieci się zbuntują, jak będą musiały pracować na 20 nierobów liczących na socjal. I ani się obejrzymy, a na nasz rynek pracy wejdą inni, tacy, którym będzie się chciało pracować. Co powoli już się dzieje. A ci inni będą pracować za mniejsze pieniądze. I zamiast gonić zachód pod względem zarobków, nadal pozostaniemy na wschodzie. Bo pracodawca zatrudni tego, kto będzie tańszy. I będzie narzekanie, że ceny mamy zachodnie, a zarobki wschodnie. Sami na własne życzenie to sobie robimy. Zachodowi zarobki i obecny poziom życia (w tym socjal) się z nieba nie wzięły. Sami sobie na to ciężko zapracowali. My jesteśmy na etapie dorabiania się i w połowie drogi na własne życzenie zaczynamy rezygnować z wyższych zarobków.



Drodzy niepracujący beneficjenci programu 500 plus i innych zapomóg socjalnych. Sami ciężko pracujecie (o ironio, nie pracując) na to, by te zarobki były tak niskie. O tym pisałem powyżej.

Tak więc moje zdanie jest takie. Pomoc dla rodzin - tak. Ale nie w tej formie.

Gdyby zamiast rozdawnictwa państwo wprowadziło ulgi podatkowe, wybudowało więcej państwowych żłobków i przedszkoli, dawało darmowe obiady w nich oraz szkołach, dawało rodzicom pracującym większe dodatki na wczasy, nie lepiej by było? Czy wtedy nie dopingowałoby to do pracowania i uczciwego zarabiania? Na pewno zmniejszyłaby się liczba wiecznie roszczeniowych ludzi, którzy uważają, że czy się stoi, czy się leży, 500 plus się należy. Nie przypomina Wam to czegoś? Czegoś z niedalekiej przeszłości? Owszem. Komuna upadła, a socjalizm w naszym kraju zaczyna się mieć dobrze. Bardzo dobrze.
Autor: Charakterek
Tagi: 500 plus pretensje zarobki rozdawactwo
879
Podoba mi się!
37
« nowszylosujstarszy »
Masz uwagi do artykułu - znalazłeś błąd, literówki, źródło? Napisz do redakcji
Oglądany: 56586x | Komentarzy: 244 | Okejek: 879 osób

lejo

2018-12-08, 16:36
Nie debile. Inżynierowie. Fama w TVP poszła jak widać na szaraków niezła. Sam się nauczylem ich języka. Nie patrzcie na budowy.
Masa ich poprostu ucieka. Szalenie inteligętnych ludzi. Przyjemnych osób. Oni mają w dupie polaczki wasz Lwów. woleli by żeby był Polski.

Siedzę z przyjaciółmi, Polacy wy jesteście poj***ni. Rozmawiamy w surżyku przypie**ala się do nas Polska patologia, To żenujące. jak chyba ten portal. Patologia, odzywa sie do grupy inżynierów. za to że sobie piją Jacka Danielsa. Polacy to bydło. Dawaj 500+ i nara. nic nas nie obchodzi.

Jak gdzieś wychodzę, Mi wstyd za was. Podejdzie typ do kobiety. Inżniera i powie że to ukrainka. za 10zł ją kupisz.... litości

VanAhamoth

2018-12-08, 16:43
@Keli

Oczywiście. Bo jest taka zasada, że pieniądz musi być w ruchu. I jest tak, że następni wplacają swoje pieniadze by ci, ktorzy na nie zasługują je mieli. Czyli nie jesteś az tak głupi.

Chociaż nie. Jesteś. Nie potrafisz nawet przepisać poprawnie mojego nicku. Ale to tylko szczegóły.

Natomiast słowem nie wspomniałeś o 500+. Chciałem ci tylko pokazać, że jest to kolejny socjal, dawany za darmo (bo jedyne co musisz zrobić to bachora i sprawić zeby trochę pożył)

Ale widzę nie warto się wdawać z tobą w rozmowę, bo sam jesteś jak dziecko. Tupnie nóżką i jest tak a nie inaczej i nie przemówisz dopóki samo nie spaży sobie dupy.

danglan

2018-12-08, 16:48
Twój punkt widzenia , masz takie prawo. Patol, jak go nazywasz, ma tą 10 tkę dzieciaków i dostaje 5tys i coś tam jeszcze, ale i tak na plus ,że gdziekolwiek dzieci zabrał ,że są ubrane i mają co jeść, wykarmić 10 mordek to koszt i włożenie nie lada energii. W przyszłości te dzieci będą pracowały na 500+ i na twoją emeryturę. 500+ miało działać na zwiększenie urodzeń i zadziałało. ( dowód 10ro dzieci tego "patola"). Następna zaleta to w pompowanie tych miliardów w rynek. Wiem co mówię, pracuję przy produkowaniu spożywki od czasu 500+ firma nie możne się obrobić ,więc postawiła dwie nowoczesne linie produkcji i zatrudniła kilkadziesiąt osób ,do obsługi i sprzedaży . Problemem tylko z wykwalifikowanym pracownikiem. Do pracy przychodzą chłoptasie inżynierzy po niby studiach co myślą ,że oczko w płaskim kluczu jest tylko po to, żeby zawiesić na haczyku... ale nie o tym...Mam dwójkę i pobieram 500+ nie musiałbym pobierać i tak wysłałbym ,starszą 9lat na angielski i naukę tańca hip hop czy syna 4,5 na treningi piłki dla maluchów ,ale dzięki temu zastrzykowi nie liczę kiedy idziemy na basen,do kina czy raz na jakiś czas na "fajne" jedzenie do restauracji. A wszyscy ci nauczyciele trenerzy nie ukrywają ,że od czasów 500+ ich biznesy mają się dużo, dużo lepiej..Zdaję sobie sprawę ,że patologia istnieje ,tak jak istnieje w każdym kraju na świecie. Ale to ułamek społeczeństwa. Mieszkam w wieżowcu, jedna klatka i 88 mieszkań nie znam ,nie widzę takich sytuacji, tak samo nigdy się takim zachowaniem jaki opisujesz, nie spotkałem.

Keli

2018-12-08, 17:01
Vanamonth sory pisze z tel, a nie chce mi sie wk***iac nad ta klawiaura. Ogolnie 500+ to dosyc skomplikowany temat.

Ale powiedz czemu dziecko na ktore nie wydales zlamanego grosza mialoby placic na Twoja emeryturę? Ten system jest zj***ny, ale trzeba go rozumieć takim jaki jest.
Czemu ktokolwiek chciałby posiadac dzieci skoro jest to olbrzymie obciążenie ekonomiczne?

Tz ja wiem czemu, ale lewaki nie.

Wierzysz ze cos ci sie nalezy bo pracowałeś ale jak nie będzie platnikow netto to skąd to wezmiesz?

Taki jest sens 500+ i jest wiele innych aspektow wypisze po krotce pare:
- wychowanie dzieci drozeje z roku na rok, wiec jest to pomoc napietym budzetom rodzinnym.
- wygranie wyborów
- napedzenie konsumcji, a wiec pkb, a wiec mamy mi dzieki temu 5% wzrost
- wyciagniecie najbiedniejszych dzieci z ubostwa wiec wzrost jakości przyszłych platnikow netto

Może jeszcze bym cos wymyslil, ale już dosc czasu stracilem na edukacje kartofli. Tym bardziej, ze wiem ze to rzucanie grochem w sciane.
Od razu zaznaczam ze pracuje i moglbym dawac na dzieci nawet wiecej, w sumie na hajs nie narzekam a w sumie nie mam już co z nim zrobic. Bo rozumiem ze dzieci to moja PRZYSZLOSC jak i przyszlosc Polski.
Pozdro

Tur

2018-12-08, 17:32
[quote="VanAhamoth"]@Tur
Nie, dawanie 'swoim' nie leży w moim interesie. 500+ jest nastawiony głownie pod elektorat patoli. A wiesz czemu? Bo gdyby wprowadzono to jako kwotę wolną od podatku (zamiast 46,33) to patolskie gówno by nie zagłosowało, bo przecież i tak nie pracuje. Piszesz o zachodzie, ale baranie nawet nie potrafisz zrozumieć, że te kraje są bogatsze od Polski.

Oczywiście, że są bogatsze od Polski, mają też wyższe podatki niż u nas. Tam nie jest problemem dla ludzi dawanie socjalu na własnych obywateli, burzą się głównie o najezdnych.
Patola jest i była w każdym kraju, ale to tylko ułamek społeczeństwa czego jak widać nie potrafisz pojąć.
Więc skoro jesteś tak przeciwny patoli zagłosuj w następnych wyborach na PO lemingu.
Zobaczysz wtedy na co pójdą twoje pieniążki i skoro każdego beneficjenta 500+ nazywasz patolem to zobaczysz jak za twoją kasę brudasy będą się tu panoszyć.

VanAhamoth

2018-12-08, 18:44
Z tymi podatkami to bym się nie zapędzał @Tur

W Anglii są o wiele mniejsze, jak i również koszty utrzymania. Oho. Zaczyna się agresja. No więc odpowiem ci po twojemu: nie glosuje na PO k***iszonie.

@Keli
Płacę. Nie chcę ale muszę. Dlaczego byle gnojek ma placić na mnie? Bo ode mnie już dostaje.
Pytasz skad wezmę kasę. Nie wiem. Ale zbieram na koncie na wszelki wypadek i nie wydaję na pierdoły bo coś mi się spodoba.

Ps. @Tur. Chetnie bym cię kiedyś spotkał w ciemnej alei i zrobił nowy temat na harda..
To tyle i nie musisz więcej się do mnie odzywać. Nudzisz mnie

@Keli a jak bawimy sie w statystyki, to bezrobocie wzrosło. Dodaj do tego ludzi, którzy odeszli od urzędów pracy (i wtedy w statystykach już ich nie ma) i ciekawe kto ma za to dopłacać?

Ps2. Dla mnie każdy pisior to z zasady kundel i wróg. Nie będę się rozpisywać co dokładnie mi zrobili,nale wystarczajaco żeby cieszyć się ze śmierci każdego z nich. Mozecie sobie być niby polakami, ale nigdy nie podam wam ręki ani nigdy nie stanę ramię w ramię z takim bydłem. NIENAWIDZĘ was i to od czasów gdy przed PO byloście u władzy z pieczoną kaczką po smoleńsku.

Ja...........ro

2018-12-08, 18:54
Dlatego pracuje w UK, przerobie dla pewności 11 lat (10 wymagane) żeby nabyć prawa emerytalne i zjadę sobie do Polszy, nie ma ch*ja żeby US czy ZUS w jakikolwiek sposób zastraszył mnie, abym te lata pracy przeniosł i rozliczył w PL.
Co do zasadności rozdawnictwa i socjalu - nie no, super, możemy sobie teoretyzować, twierdzić że tak czy srak byłoby słusznie i super, zgadzam się jednak rzeczywistość jest taka, że żyjemy w socjaliźmie i k***a nie zmieni się NIC, w tej rzeczywistosci trzeba się odnaleźć i juz.

pankruk

2018-12-08, 19:50
Cała patologia polskiego systemu niezależnie już od opcji politycznej, jej całokształt spowodował powstanie w społeczeństwie takiej grupy "purystycznych" obywateli. Poznać ich można po tym, że z reguły pogardzają drugim człowiekiem, którego styl życia nie pasuje do ich wygodnickiego schematu. To są wszyscy ci, którzy brzydzą się wielodzietnymi rodzinami, ludźmi bez wykształcenia, ludźmi prostymi, którzy nie mieli skąd zaczerpnąć wzorca wyższej kultury osobistej, wszyscy ci, którzy się wk***iają na to, że komuś przyznano dodatki socjalne. Ludzie z reguły pracujący ale z pewną dozą frustracji wynikającą z własnych kompleksów. Pozbawieni zdrowego dystansu, porównujący się do innych i uważający się za lepszych od głów wielodzietnych rodzin i ich żon bo przecież mają lepszą pracę, nie biorą socjalu, mają lepsze auto czy ciuchy. Dla mnie osobiście autor tego tekstu w skali buraka nie odstępuje obiektom swoich frustracji i drwin. Zdrowy dystans i pilnowanie własnego nosa jest receptą na bezkonfliktową egzystencję wspólnie z ludźmi o innym życiu niż nasze. Ktoś się kłóci o tańsze bilety? Co Cię to k***a interesuje? Zajmij się sobą i zachowuj się tak jak nakazuje Ci Twoja osobista przyzwoitość, a od innych się odpie**ol.

Grzecho1234

2018-12-08, 20:08
eee am. pie**olenie. chodze czasami po loklaach z rodziną, po sklepach itd. W zyciu nie spokałem burka nawet podobnego do tego z opowieści. nie jest aż tak źle...

VanAhamoth

2018-12-08, 20:31
@kienzler
Od wielu lat każdy ma prawo do nauki. Każdy ktory ma chociaż odrobinę checi zyskuje magistra. Ludzie gardzą tymi leniwymi. Czy to jest kompleks...NIE! Wk***ia mnie fakt, że nie zrobiłeś NIC przez cale życie a wymagasz życia na MOIM poziomie. Czy ty k***a nie rozumiesz, że nie jesteśmy równi? ch*j mnie obchodzą twoje dzieci, ja zarabiam na swoje. JA się uczyłem, JA się rozwijałem kiedy ty rzygałeś tanimi jabolami. To Ja nak***iam w tym momencie salta w tygodniu i zdaję dodatkowe studia żeby sie liczyć na rynku pracy jako ktoś godny wyższych zarobków. Usiadleś na dupie i 'dej, bo ja tesz chcę'

pie**ol się j***ny śmieciu. k***o, chwaście społeczeństwa. pie**olona k***o, szamto wymagająca zebym musial uszanowac to, że oddychasz.

Tur

2018-12-08, 20:34
[quote="VanAhamoth"]Z tymi podatkami to bym się nie zapędzał @Tur

W Anglii są o wiele mniejsze, jak i również koszty utrzymania. Oho. Zaczyna się agresja. No więc odpowiem ci po twojemu: nie glosuje na PO k***iszonie.


Ps. @Tur. Chetnie bym cię kiedyś spotkał w ciemnej alei i zrobił nowy temat na harda..
To tyle i nie musisz więcej się do mnie odzywać. Nudzisz mnie

Widać jakim jesteś debilem. Sam najpierw wyzywasz mnie od baranów a później zarzucasz mi agresję. Typowy przykład bezmózga. :idzwch*j:

VanAhamoth

2018-12-08, 21:08
Skocz mi. Tylko tyle możesz. Na zawsze pozostaniesz dla mnie wrogiem. Zastanawiam się po co to piszę...a już szczególnie do takiego śmiecia.

No ale to naprawdę ostatni raz pisowski kundlu. Zabij się. To moje ostatnie zdanie i ostatni raz kiedy zwracam na ciebie uwagę.

Nie zbeyś pajacu wczesniej wrzucal @Abraxowi ale chyba też masz tępote umysłową.

Tur

2018-12-08, 21:17
VanAhamoth napisał/a:

Skocz mi. Tylko tyle możesz. Na zawsze pozostaniesz dla mnie wrogiem. Zastanawiam się po co to piszę...a już szczególnie do takiego śmiecia.

No ale to naprawdę ostatni raz pisowski kundlu. Zabij się. To moje ostatnie zdanie i ostatni raz kiedy zwracam na ciebie uwagę.

Nie zbeyś pajacu wczesniej wrzucal @Abraxowi ale chyba też masz tępote umysłową.



Pokaż mi gdzie napisałem, że jestem za Pisem? Napisałem że lepiej niech dają socjal naszym niż gdyby Po miało dać ciapatym.
Widzę że tak się troszczysz o tego co mnie pierwszy nawyzywał nie umiejąc kulturalnie podyskutować. Ty także nie umiesz. Zwyzywać obrazić ot cała strategia.
Piszesz debilu jak gimnazjalista nie ma co nawet tego komentować.
Pan agresor k***a mać

pankruk

2018-12-08, 21:22
VanAhamoth napisał/a:

@kienzler
Od wielu lat każdy ma prawo do nauki. Każdy ktory ma chociaż odrobinę checi zyskuje magistra. Ludzie gardzą tymi leniwymi. Czy to jest kompleks...NIE! Wk***ia mnie fakt, że nie zrobiłeś NIC przez cale życie a wymagasz życia na MOIM poziomie. Czy ty k***a nie rozumiesz, że nie jesteśmy równi? ch*j mnie obchodzą twoje dzieci, ja zarabiam na swoje. JA się uczyłem, JA się rozwijałem kiedy ty rzygałeś tanimi jabolami. To Ja nak***iam w tym momencie salta w tygodniu i zdaję dodatkowe studia żeby sie liczyć na rynku pracy jako ktoś godny wyższych zarobków. Usiadleś na dupie i 'dej, bo ja tesz chcę'

pie**ol się j***ny śmieciu. k***o, chwaście społeczeństwa. pie**olona k***o, szamto wymagająca zebym musial uszanowac to, że oddychasz.



Twoja wypowiedź wskazuje, że to ja jestem na socjalu z 10-tką dzieci i mówię w kółko "dej", a mi chodzi tylko o to, że świata czy systemu w pojedynkę nie zmienisz więc rób swoje i nie interesuj się życiem innych. Chamstwo bijące z Twojego wpisu wskazuje też, że dodatkowe studia owszem, może dadzą Ci jakiś profit ale dobrych manier na pewno nie. Znalazł się następny z dwoma fakultetami, bólem dupy i będzie pluł jadem na innych.

Skurvodaktyl

2018-12-08, 21:22
Pracuję w małym sądzie na mazurach w wydziale rodzinnym i powiem wam szczerze, że takiej patoli jak teraz to nigdy nie było. Klienci potrafią sobie machnąć po 5-6 dzieci.Nie pracują lub nigdy nie pracowali, często paląc głupa, że są ciężko chorzy albo niepełnosprawni. Taka klientela w zaświadczeniach o dochodach wskazuje takie kwoty, że aż głowa mała. To jest chore w jakich ilościach oni wyciągają z kasy mopsu gopsów, pfronów i pcperów. To są takie kwoty jakie ja w kilka miesięcy nie zarobie. Przykładowo klientka posiada 4 dzieci i każde dziecko z innym ojcem, ona jako samotna matka (k***isko) z małymi dziećmi i oczywiście nowym konkubentem nierobem łącznie z różnych zasiłków i dodatków dostaje około 7 tysi miesięcznie. Takie k***isko mające dwadzieścia parę lat nigdy nie pracowało tylko płodziło dzieci, śmieje się z takich jak my prosto w twarz. Wk***ia mnie to niemiłosiernie......