18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Elektrycy Czelabińsk

C0C0JUMBO • 2021-02-13, 16:09
Coś poszło nie tak. Nie znam się. Zastanawia mnie tylko użycie śniegu zamiast gaśnicy.


Kriski

2021-02-13, 16:24
Czytałem komentarze pod oryginalnym filmem i ponoć było tak: Podczas przełączania złamał się jeden z izolatorów i stąd to mega zwarcie międzyfazowe. Ale to nie koniec, bo po mniej niż sekundzie prąd powinien zostać odcięty przez zabezpieczenia. Ale nic z tego, to Rosja, zabezpieczenia nie zadziałały i w ten sposób usmażyło wszystko w tej szafce, prąd dopiero ręcznie wyłączyli z dyspozytorni, po to ten koleś tam dzwonił.

Link do oryginału

kamuha

2021-02-13, 16:29
C0C0JUMBO napisał/a:

Zastanawia mnie tylko użycie śniegu zamiast gaśnicy.



to nie śnieg, tylko „ Gaśnica czelabińska”

Warystor

2021-02-13, 16:32
Gasili gaśnicą śniegową - to jeden z podstawowych rodzajów gaśnic - obok proszkowej... A nie czekaj...

Dupaapud

2021-02-13, 16:44
Niewiele brakło a by się otworzył portal do piekła...

baronturbina

2021-02-13, 17:01
Gość który włączał na bank popuścił w skafander!

żmij

2021-02-13, 18:48
C0C0JUMBO napisał/a:

Zastanawia mnie tylko użycie śniegu zamiast gaśnicy.


Warystor napisał/a:

Gasili gaśnicą śniegową - to jeden z podstawowych rodzajów gaśnic - obok proszkowej... A nie czekaj...


Normalka. Dzwonię kiedyś do naszego elektryka i mówię temu kołkowi, że śruba stykowa w rozdzielni świeci, a on mi na to "Polej ją wodą".
Ci tutaj widać też do niego dzwonili, tylko płynnej wody nie mieli, więc użyli śniegu.

pro_avenger

2021-02-13, 18:59
To chyba jakiś generator meteorytów.

szlovak

2021-02-13, 19:03
Kriski napisał/a: