18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Droga przez środek podwórka.

S.T.U_Cummins • 2018-02-03, 11:32
No żeby można było wpaść pod samochód na swoim podwórku.





Moim zdaniem rolnik po prostu zawłaszczył sobie teren gminy (czyt. Drogę) Są to 2 oddzielne działki, gdzie na jednej stoi dom i obora a na sąsiedniej przez drogę stodoła.

Macie zdjęcie z geopartalu:
A-Dom
B-Obora
C-Stodoła na sąsiedniej działce.
a pomiędzy nimi jak wół widać gminną drogę.

Ostatnio sam przez coś podobnego przechodziłem (ale nie robiłem scen-do geodezji o wytyczne działek-okej jest dam droga) Tylko że mi spychem jakiś ch*j pas kartofli z miedzy zniszczył bo ja i kilku moich sąsiadów w oraliśmy się w to drogę. No nikt po niej nie jeździ to co ma się ziemia marnować, zarastać perzem niech coś się rodzi, oj tam 8-) .



Jestem Rolnikiem i Jestem Ekspertem! Ale niestety wśród nas jest pełno takich agentów, co to mają siebie i swoje zdanie ponad prawem.

pyrboj

2018-02-04, 01:08
Gdzie była gmina jak wydawała pozwolenie na budowę stodoły, obory, domu? Facet postawił taką wielką stodołę na płytkim fundamencie bez pozwolenia? Ktoś chyba musiał dać pozwolenie na budowę. Poza tym zrobić drogę pomiędzy dwoma budynkami, bez odwodnienia jej to ch*jowy pomysł.

modoc

2018-02-04, 06:40
Tutaj ewidentnie ktoś kiedyś wyznaczył służebność przejazdu.
Rolnika to nie interesowało bo nikt nie korzystał z tego a potem gmina sobie o tym przypomniała. Służebność przejazdu można znieść jeśli jest alternatywna droga i dlatego w tym momencie gmina wystąpiła o zasiedzenie. Tu bardziej obstawiam, że facet ma z kimś na pieńku w gminie bo normlanie to tak się nie robi jak jest alternatywny przejazd. Tutaj ewidentnie widać złośliwość ze strony gminy.

Arathnmor

2018-02-04, 08:19
Jestę godetę, nie czyni mnie to ekspertem, jednak coś już zdążyło się widzieć w życiu.

Bez większego rozeznania w temacie można domyślać się: