18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

szimanochy

2022-08-01, 22:44
i tak wina jest debila na bzykaczu a nie wyprzedzającego


molkkin

2022-08-01, 22:51
Na kibla nie trzeba mieć prawka
VeIture napisał/a:

Ja już pomijam czyja wina nawet bo nieważne co napiszę to i tak połowa ekspertów się nie zgodzi....
No ale k***a mać jedziesz na j***nym kiblu, skręcasz w lewo a dopie**alasz do prawej strony jakbyś C+E miał łamać na drodze wewnętrznej.
Ja tam k***a już przepisów nie znam nowych, może się pozmieniało coś. Ja rocznik 86 i jak prawko robiłem w 2004 roku, 18 lat temu, to pomimo kursu na kategorię B pan instruktor mówił, że skręcając w lewo dojeżdżamy do lewej krawędzi pasa aby nas z tyłu k***a widzieli co robimy. Być może na kursie na kategorię A uczą czego innego, nie wiem, nie znam się, nie mam prawka kat. A.


Dot

2022-08-02, 00:05
wk***iłbym się, skuterek za 300-500zl vs motor, pindalarze jezdza jak pedalarze czy hulajgonogarze, jedzie to te 20-60km/h i zawsze jakies nieszczescie przynosi, nie doczekam pewnie tego ale milo by bylo gdyby przed odpaleniem maszyny pojawial sie jakis test np 2+2*2 lub przynajmniej google recaptcha <- ten aby powk***iac az ktos sobie odpusci np. zaznacz zdjecia z kominami, zaznacz zdjecia ze swiatlami

mi...........pl

2022-08-02, 00:25
Henboh napisał/a:

Przepisy jasno mówią:
"Art 22
2.
Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się:
1)
do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;
2)
do środka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym do lewej jej krawędzi - jeżeli zamierza skręcić w lewo."
Ale jak wygląda praktyka, to widać na każdym skrzyżowaniu. Banda debili, co kontakt z motoryzacją powinni ograniczyć do siedzenia w autobusie, bo zrobienie "ciasno" zakrętu ich przerasta.



Dodatkowo przed skrętem w lewo spojrzeć w lusterko!

Zasysacz

2022-08-02, 01:50