18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

sokol23

2022-08-01, 19:36
Dobrze ze kask mial zapiety

~Velture

2022-08-01, 19:39
Ja już pomijam czyja wina nawet bo nieważne co napiszę to i tak połowa ekspertów się nie zgodzi....
No ale k***a mać jedziesz na j***nym kiblu, skręcasz w lewo a dopie**alasz do prawej strony jakbyś C+E miał łamać na drodze wewnętrznej.

Ja tam k***a już przepisów nie znam nowych, może się pozmieniało coś. Ja rocznik 86 i jak prawko robiłem w 2004 roku, 18 lat temu, to pomimo kursu na kategorię B pan instruktor mówił, że skręcając w lewo dojeżdżamy do lewej krawędzi pasa aby nas z tyłu k***a widzieli co robimy. Być może na kursie na kategorię A uczą czego innego, nie wiem, nie znam się, nie mam prawka kat. A.


deadwiking

2022-08-01, 19:58
~VeIture napisał/a:

Ja już pomijam czyja wina nawet bo nieważne co napiszę to i tak połowa ekspertów się nie zgodzi....
No ale k***a mać jedziesz na j***nym kiblu, skręcasz w lewo a dopie**alasz do prawej strony jakbyś C+E miał łamać na drodze wewnętrznej.
Ja tam k***a już przepisów nie znam nowych, może się pozmieniało coś. Ja rocznik 86 i jak prawko robiłem w 2004 roku, 18 lat temu, to pomimo kursu na kategorię B pan instruktor mówił, że skręcając w lewo dojeżdżamy do lewej krawędzi pasa aby nas z tyłu k***a widzieli co robimy. Być może na kursie na kategorię A uczą czego innego, nie wiem, nie znam się, nie mam prawka kat. A.



Misiu, żeby jeździć na kiblu nie potrzebujesz kategorii "A" :)
Wystarczy mieć 18 lat i kilka stów żeby kupić te pierdzące gówno.

Henboh

2022-08-01, 20:04
~VeIture napisał/a:

Ja już pomijam czyja wina nawet bo nieważne co napiszę to i tak połowa ekspertów się nie zgodzi....
No ale k***a mać jedziesz na j***nym kiblu, skręcasz w lewo a dopie**alasz do prawej strony jakbyś C+E miał łamać na drodze wewnętrznej.