Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa rozszczelnił się na zgrzewie
co on k***a, na węgiel jeździ?
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
Widać że w aucie nawet koła sam nie zmienisz
"uszczelka między blokiem a tuleją cylindryczną" ??? co to? tam nie ma żadnej uszczelki. Uszczelka jest między głowicą a blokiem.
"Woda z chłodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ..." WTF!?
Poszła tobie UPG i płyn chłodniczy lał się do CYLINDRÓW, tam się spalał i dymiło studencie budowy silników PSA.
@up a mnie sie zdaje ze rozj***lo Ci turbine,a dokladnie uszczelnienie,poczym silnik zaciagnal olej i tradycjnie sie ''rozbiegal'' w nastepstwie czego wyj***lo uszczelke pod glowica (a nie k***a jakas uszczelke oddzielajaca blok od tuleji cylindrycznej ) potem juz zrobilo sie maslo w oleju czyli mix woda/olej
Co Ty w ogóle pie**olisz?
Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...
k***a mać, gdzie wy do k***y nędzy, macie w układzie chłodzenia wodę???
W układzie chłodzenia silnika, znajduje się płyn chłodzący/chłodniczy, który nawet przy -30*C nie zamarznie a woda? wystarczy, że w nocy będzie -5 i rano do roboty nie dojedziesz, bo ci się baranie jeden z drugim będzie silnik grzał a dlaczego, bo k***a woda w układzie zamarzła! Ja pie**ole
To tak jak byś k***a do silnika lał "kujawski" zamiast syntetycznego/pół/ czy minerala!
Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...
A Jeśli miał mokre tuleje cylindrów?
Ty pie**olona, bezmózga k***o. Na klawiaturze, między literkami, a "enterami", masz też takie malutkie kropki i kreski. Są to znaki interpunkcyjne, których warto używać ty j***ny idioto. A jeśli już ich używasz to nie daje się przed nimi spacji.
W moim aucie (francuz) było to samo. Jebnęła uszczelka (między blokiem, a tuleją cylindryczną) i woda z chłodzenia poszła do misy korbowej. Tam wymieszała się z olejem i TO masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego, a następnie wiadomo...
k***a nie da się ciebie czytać cwe*u. Ja pie**ole, jak mnie wk***iłeś...
Człowiek zamiast kłaść się spać to musi gimbazie budowę silnika PSA tłumaczyć