18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Czy mój samochód dymi?

tomus7856 • 2014-03-04, 01:20
Weź zerknij...

Kolega chciał przeprosić wszystkich zadymionych :ok***a:

menelreoot

2014-03-05, 18:23
A Jeśli miał mokre tuleje cylindrów?

zagiel1111

2014-03-05, 18:39
Stuart20 napisał/a:


Jak czyjaś jedyna umiejętność mechaniczna to wymiana koła w samochodzie z pomocą wulkanizatora to nie rozumie o co kama ... Proszę przestudiować budowę ( silników PSA ) i udzielać komentarzy



Problemem nie jest to, że ktoś nie wie o co chodzi bo nie jest mechanikiem tylko to, że się k***a naucz z sensem pisać.

I jeśli już się tak wymądrzasz to zapamiętaj nazwę "kolektor dolotowy", a nie żaden ssący.

bongo155

2014-03-05, 18:42
Ostatnio moje auto zaczęło tak dymić co się okazało filtr powietrza do wymiany, przez co nie przepalała się ropa i radośnie kopciło

anatomopatolog

2014-03-05, 18:52
Stuart20 napisał/a:


Jak czyjaś jedyna umiejętność mechaniczna to wymiana koła w samochodzie z pomocą wulkanizatora to nie rozumie o co kama ... Proszę przestudiować budowę ( silników PSA ) i udzielać komentarzy


Proszę przestudiować najpierw książkę do gramatyki, a w szczególności dział o interpunkcji.
Pozdrawiam.

antek025

2014-03-05, 18:57
co on k***a, na węgiel jeździ?

KiecolPB

2014-03-05, 19:03
Co wy pie**olicie pseudo znawcy. Zwykły diesel i tyle :amused:

zupa*upa

2014-03-05, 19:04
pierścionki pozjadał i olej opier*ala :mrgreen:
ostatnio mój 2L diesel 136KM (wiem że silnik od PSA ale samochód nie francuz a szwed 8-) ) po naciśnięciu gazu puszczał ciemną chmurkę co mnie bardzo zaniepokoiło (pierwsza myśl? - coś nie tak z turbinką :shock: ) co się później okazało, "nieszczelność kolektora wydechowego". Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa rozszczelnił się na zgrzewie i przy wyższych obrotach szczelina się powiększała i dostawał "lewego" powietrza ;-)

Mc6

2014-03-05, 19:08
k***a zaczęło się... mój diesel to, mój cylinder tamto, wymień korbki przewodowe...

blizniak

2014-03-05, 19:39
up3 a teraźniejsze szwedy mam na myśli volno to jakie mają silniki??renault niestety

mare30ks

2014-03-05, 20:20
tylko nie pokazujcie tego temu panu

Sova30

2014-03-05, 20:21
RYJ23 napisał/a:

potem juz zrobilo sie maslo w oleju czyli mix woda/olej




Stuart20 napisał/a:

i woda z chodzenia poszła do misy korbowej



k***a mać, gdzie wy do k***y nędzy, macie w układzie chłodzenia wodę???

W układzie chłodzenia silnika, znajduje się płyn chłodzący/chłodniczy, który nawet przy -30*C nie zamarznie a woda? wystarczy, że w nocy będzie -5 i rano do roboty nie dojedziesz, bo ci się baranie jeden z drugim będzie silnik grzał a dlaczego, bo k***a woda w układzie zamarzła! Ja pie**ole :homer:

To tak jak byś k***a do silnika lał "kujawski" zamiast syntetycznego/pół/ czy minerala!

ocwpzw

2014-03-05, 20:23
Na filmiku widzimy efekty spalania płynu chłodniczego z powodu nieszczelności pomiędzy głowicą i blokiem silnika, wynikających z pęknięcia uszczelki lub odkształcenia głowicy. Objawia się taka usterka dużą ilością białego dymu (para wodna), w przeciwieństwie do nieszczelności w układzie dolotowym, usterki układu zasilania, lub sterowania silnikiem, kiedy to efektem spalania niewłaściwej mieszanki jest dym szary. Zużyte pierścienie tłokowe jak i gładzie cylindrów skutkują natomiast zabarwieniem spalin na fioletowo lub czarno w zależności od ilości spalanego oleju. Na czarno może też kopcić diesel przy usterce układu zasilania i nie musi mieć to związku ze spalaniem oleju. Na biało kopcić może również samochód z niewłaściwie wyregulowaną instalacją LPG.

Czyli stuartowi coś tam dzwoniło, tylko nie wiadomo w którym kościele, niemniej trafnie zdiagnozował przyczynę- spalanie płynu chłodniczego.

kapelan_szturmowy

2014-03-05, 20:26
zupa*upa napisał/a:

Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa

Ojapie**olę, co jeden to większe herezje odpie**ala....

DubSon

2014-03-05, 20:34
Ja pie**ole, jacy znawcy :amused:
Nawet nie będę opisywał, że ostatnio kupiłem starego trupa i sam wymieniałem uszczelkę pod głowicą, bo mi i tak nikt nie uwierzy i powiedzą żem baran.

PS.
Nawet głowicy nie planowałem :mrgreen: