18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Takafura

2017-04-15, 21:34
horyzont01 napisał/a:

jestem kierowcą 40t zestawu może nie jestem tak inteligentny jak większość komentujących, ale statystyki policyjne 2016 potrafię znaleźć(...)


Statystyki znaleźć to nic wielkiego, prawdziwa sztuka to je zinterpretować i łopatologicznie przedstawić wnioski.

Ps. Ilość zdarzeń czy % niewiele mówią, bo tak naprawdę trzeba to odnieść na 1000 przejechanych km.

dziaad

2017-04-15, 21:45
@up
albo znaleźć przelicznik ile jest ciężarowych powyżej 3,5 DMC do osobówek i wtedy sprawdzić wynik.

horyzont01

2017-04-15, 21:59
osobówką robię 8 tys km rocznie( jak będziecie na przeglądzie to spytajcie się ile średnio robią osobówki) dużym rocznie 90 tyś po polsce niech inteligencja sadystica oblicz:)

oroboros

2017-04-15, 22:31
Horyzont juz nie mowiac o tym, ze osobowkami 99procent ludzi jezdzi stalymi trasami. Czyli dom- praca-sklep. Czasami gdzies po znajomych tez te same trasy. Tylko raz do roku po grobach i jakies ferie, wakacje.. Ale glowy spuchniete dalej nie ogarniaja i powoduja 76procent wypadkow. Daj se siana to tak jakbys do mudzinow z usa pisal, ze sa kryminalistami bo 9 na 10 w pierdlu to czarny. Oni dalej beda dindu nuffin bialy czlowiek zly. Uj, ze statystyki itd nic to nie da.

kapelan_szturmowy

2017-04-16, 02:40
Mnie zastanowiło jedno w tej tabelce: rowerzyści byli sprawcami sporo większej ilości wypadków niż kurierzy w busach (dmc < 3.5t) i pod kołami rowerów zginęło sporo więcej osób niż pod kołami szalejących busów :shock: :shock: :shock:

I jakim cudem przez traktory dało się rozjechać 16 osób? :shock:

oroboros

2017-04-16, 08:11