18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Misiekk15

2017-04-15, 12:28
Czy tylko mnie zastanawia, dlaczego każda sp***olina bez jakiegokolwiek wykształcenia , jakiegokolwiek IQ o empatii i wyobraźni przestrzennej nie wspominając, może zrobić praco jazdy i zasiąść za kierownicą 30 tonowego kloca?

ellsworth

2017-04-15, 12:42
kamuha napisał/a:

I przyj***ł dużym. Jestem uprzedzony do kierowców ciężarówek. Przyznaję że generalizuję jednak zachowanie tych kierowców jest irytujące i niebezpieczne. Niebezpieczne bo nie jadą rowerem tylko 30t kowadłem (...).


Ależ dokładnie to samo może powiedzieć rowerzysta czy pieszy w stosunku do każdej osobówki i jakoś wtedy kierowcom osobówek brak refleksji nad swoim zachowaniem.

subsea

2017-04-15, 13:02
O ja pie**ole co sie stalo, gosciu sie zagapil i za pozno zaczal hamowac. Rozumiem, ze kierowcom osobowek nie zdarza sie wjechac komus w tylek. Ciekawe czemu tylko tak oc podrozalo. W porownaniu do robionych km i ilosci ciezarowek na drogach odpowiadaja one za jakis niewielki procent wypadkow na drodze. Rozni sie tylka skala tych wypadkow, i dlatego jak ktos odpie**oli cos ciezarowka to jest od razu bol dupy, a jak ty skasujesz swojego lanosa to jedynie sasiad sie z Ciebie posmieje.

białywęgorz

2017-04-15, 13:07
Fajnie się zatrzymał ten merol, jak niezniszczalne Volvo V70 :D

oroboros

2017-04-15, 13:08
LoL.