18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Co co co się stao?

Je...........ik • 2020-10-21, 20:57
Formuła bez koła


djpyza

2020-10-21, 23:34
i co to k***a takie straszne ? ja się pytam ?

RYHOO

2020-10-21, 23:59
a wyskakiwało, że atest na śrubki wymaga apgrejtu bo się rozk***i

Cezar87

2020-10-22, 00:02
Juzwa napisał/a:

Kręci kierownicą jakby nie widział, że mu kółka odpaliło. Kierowcy sportowych gadzin są jednak jebnięci.

Ty zapewne bys dodal gazu ze strachu by by ci sie pedaly pomylily i przy okazji zesral i obowiazkowo raczki na oczka.

pro_avenger

2020-10-22, 01:55
StalowyNożyk napisał/a:

Czyli to co o was, motocyklistach mówią, to szczera prawda
MGU-H i MGU-K to przestarzała technologia, stosowana już w seryjnych autach. Tydzień temu byłem na Nurburgringu (do Nordschleife mam 2 machnięcia ogonem) i tak się składa, że był tam pan Williams senior i osobiście testował nowego SARS-a.


Kto ci powiedział że jestem motocyklista?
Dawaj więcej info o tym Sars...nie słyszałem o covidzie elektrycznym.

Pralpunkt

2020-10-22, 09:32
Jebła pół ośka w ośce przecież to widać

Amg19

2020-10-22, 10:00
To jest "Wielki wyścig II". Kto oglądał jedynkę, ten wie o co chodzi.

q1w2e34

2020-10-22, 13:16
StalowyNożyk napisał/a:

Czyli to co o was, motocyklistach mówią, to szczera prawda
MGU-H i MGU-K to przestarzała technologia, stosowana już w seryjnych autach. Tydzień temu byłem na Nurburgringu (do Nordschleife mam 2 machnięcia ogonem) i tak się składa, że był tam pan Williams senior i osobiście testował nowego SARS-a.



Tyś był k***a. Pan Williams senior to osobiście może testować conajwyżej wózki inwalidzkie. Terminami MGU-H i MGU-K do dzisiaj określa się części składowe jednostki napędowej Formuły 1.



pro_avenger napisał/a:

h*ja się znasz...Układy MGU-H i MGU-K zastąpiły stosowany od 2009 roku system KERS.



Ten wypadek z filmiku to rok 2010 wtedy jeszcze KERS był legalny, natomiast wszystkie zespoły F! zgodziły się go nie używać.

StalowyNożyk napisał/a:

Ktoś wie co było przyczyną? Bo mi to wygląda jakby rozj***ło hamulce podczas dohamowania, tam są chyba takie szerokie bębny i to by miało sens, ale, że 2 równocześnie



Testowali nowe przednie stabilizatory, urwało prawy stabilizator i rozj***ło przez to całe przednie zawieszenie.

czarnyrlz

2020-10-22, 14:02
q1w2e34 napisał/a:

Tyś był k***a. Pan Williams senior to osobiście może testować conajwyżej wózki inwalidzkie. Terminami MGU-H i MGU-K do dzisiaj określa się części składowe jednostki napędowej Formuły 1.
Ten wypadek z filmiku to rok 2010 wtedy jeszcze KERS był legalny, natomiast wszystkie zespoły F! zgodziły się go nie używać.
Testowali nowe przednie stabilizatory, urwało prawy stabilizator i rozj***ło przez to całe przednie zawieszenie.



Coś wiesz, ale nie do końca. ERS to dzisiejszy syn KERS. MGU-H to silnik co odzyskuje energię z hamowania, MGU-K to silnik co odzyskuje energię ze spalin. Oba odkładają energie do akumulatorów i podczas wyścigu (na danych częściach toru, po drugim okrążeniu itd.) kierowca wciska przycisk i dostaje "turbo" właśnie z tych silników.

Warto dodać, że gdy większość zespołów F1 zainwestowało w drogi i na dodatek ciężki system KERS, Red Bull Racing zainwestował w potrójny dyfuzor, ich bolidy były lżejsze, miały większą siłę docisku i przez co był szybsze. 2010-2013 przez 4 lata RBR miał 1 miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Przez 4 lata Sebastian Vettel wygrywał.

q1w2e34

2020-10-22, 14:46
czarnyrlz napisał/a:

Coś wiesz, ale nie do końca. ERS to dzisiejszy syn KERS. MGU-H to silnik co odzyskuje energię z hamowania, MGU-K to silnik co odzyskuje energię ze spalin. Oba odkładają energie do akumulatorów i podczas wyścigu (na danych częściach toru, po drugim okrążeniu itd.) kierowca wciska przycisk i dostaje "turbo" właśnie z tych silników.



Nie napisałem nic o tym, że KERS to MGU-K ;)

czarnyrlz napisał/a:

Warto dodać, że gdy większość zespołów F1 zainwestowało w drogi i na dodatek ciężki system KERS, Red Bull Racing zainwestował w potrójny dyfuzor, ich bolidy były lżejsze, miały większą siłę docisku i przez co był szybsze. 2010-2013 przez 4 lata RBR miał 1 miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Przez 4 lata Sebastian Vettel wygrywał.



Prawda. Brawn GP też stosowało rozbudowany dyfuzor (chyba podwójny?) nie posiadając systemu KERS i wygrali sezon 2009. Co do lat 2010-2013 to RBR wprowadzał szereg nowatorskich usprawnień aerodynamicznych, zrzucić to na jeden potrójny dyfuzor to trochę nie fair.


q1w2e34 napisał/a:

Testowali nowe przednie stabilizatory, urwało prawy stabilizator i rozj***ło przez to całe przednie zawieszenie.


Tu mała wtopa bo miałem napisać, że urwało prawy przedni łącznik stabilizatora, a nie sam stabilizator.

BrunerOvned

2020-10-22, 20:14
djpyza napisał/a:

i co to k***a takie straszne ? ja się pytam ?



Zapie**alasz ponad 200km/i i przed zakrętem odlatują dwa koła w twoim aucie. Czy straszne? Chyba tylko debil by się nie wystraszył :mrgreen:

czarnyrlz

2020-10-22, 21:31
q1w2e34 napisał/a:

Nie napisałem nic o tym, że KERS to MGU-K
Prawda. Brawn GP też stosowało rozbudowany dyfuzor (chyba podwójny?) nie posiadając systemu KERS i wygrali sezon 2009. Co do lat 2010-2013 to RBR wprowadzał szereg nowatorskich usprawnień aerodynamicznych, zrzucić to na jeden potrójny dyfuzor to trochę nie fair.
Tu mała wtopa bo miałem napisać, że urwało prawy przedni łącznik stabilizatora, a nie sam stabilizator.



Dokładnie 2009 Brawn GP zastosowali podwójny.

Może nie fair, ale o ile każdy łożył w KERS to RBR zainwestowali mocno w aerodynamikę. Kolejne sezony po potrójnym dyfuzorze, to tylko usprawniali lotki i siłę docisku. Np. ferrari jak się skleiło, że lepiej wyj***ć KERS i zacząć iść w aerodynamikę bolidu, to było już za późno. Podobnie inne zespoły. RBR zrobił robotę i był level wyżej jesli chodzi o docisk niż inni. Temu wygrali te 4 sezony. No i co najlepsze to korzystali z silników renault, które w tamtych latach ejdnak wymiatały jak dziś silniki mercedesa.

Co do samego filmiku to jebnęły dolne wahacze z włókna węglowego. To był chyba ich pierwszy i ostatni występ. Nie pamiętam dokładnie czy później ktokolwiek to stosował, ale bolid RB6, który widać na filmiku, był z wyścigu na wyścig zmieniany. No i te każde innowacje zazwyczaj testował w wyścigu Webber.

TheMozg01

2020-10-22, 21:47
czarnyrlz napisał/a:

Dokładnie 2009 Brawn GP zastosowali podwójny.
Może nie fair, ale o ile każdy łożył w KERS to RBR zainwestowali mocno w aerodynamikę. Kolejne sezony po potrójnym dyfuzorze, to tylko usprawniali lotki i siłę docisku. Np. ferrari jak się skleiło, że lepiej wyj***ć KERS i zacząć iść w aerodynamikę bolidu, to było już za późno. Podobnie inne zespoły. RBR zrobił robotę i był level wyżej jesli chodzi o docisk niż inni. Temu wygrali te 4 sezony. No i co najlepsze to korzystali z silników renault, które w tamtych latach ejdnak wymiatały jak dziś silniki mercedesa.
Co do samego filmiku to jebnęły dolne wahacze z włókna węglowego. To był chyba ich pierwszy i ostatni występ. Nie pamiętam dokładnie czy później ktokolwiek to stosował, ale bolid RB6, który widać na filmiku, był z wyścigu na wyścig zmieniany. No i te każde innowacje zazwyczaj testował w wyścigu Webber.



Przecież na filmiku jest STR5 a nie Red Bull...

czarnyrlz

2020-10-22, 21:49
TheMozg01 napisał/a:

Przecież na filmiku jest STR5 a nie Red Bull...



STR5 to też bolid RBR, ale faktycznie coś mi się poj***ło, to nie RB6 tylko STR5

Adrian59221

2020-10-22, 22:04
Nawet fajna reklama by była: Goodyear - koła szybsze od samochodu